امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تجلیل فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شهردار نجف آباد

در اجرای طرح ناصرین بسیج و تجلیل از حامیان بسیج صبح امروز چهارشنبه 17 آذرماه  با حضور سرهنگ نبوی، عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد صبح امروز سرهنگ نبوی مشاور و نماینده سردار فدا، سرهنگ حجت الله صفر پور فرمانده سپاه ناحیه، سروان باقری مسئول بسیج مساجد و عملیات ناحیه و سروان رسول صادقی مسئول بسیج ادارات شهرستان با حضور در شهرداری نجف آباد از عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

در این دیدار سرهنگ صفرپور ضمن تشکر از همکاری و فعالیت های شهرداری در هفته بسیج گفت: فعالیت های شهرداری در سطح شهر چشمگیر است و این فعالیت ها در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و احیای رو حیه بسیجی و ایثار و شهادت است.
وی اظهار داشت شهرداری در مناسبت های فرهنگی و اجتماعی با سپاه ناحیه همکاری های خوبی دارد که در راستای هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی شایسته است ارتباط سپاه و شهرداری بیشتر شود.
در ادامه سرهنگ نبوی گفت: اگر جایی تفکر بسیجی حاکم باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد و اگر در این برهه حساس وظیفه خود را انجام ندهیم نسل های آینده ما را لعن خواهند کرد. و یکی از وظایف ما احیای تفکر بسیجی است.
وی ادامه داد این تفکر حاکم بر مدیریت شهری مقدس است و وجود این تفکر و متعاقبا تلاش و کوشش مضاعف یک احساس خوب ایجاد می کند.
در ادامه شهردار نجف آباد گفت: ما باید یاد شهدا و بسیجیانی که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند زنده و پاینده نگه داریم.
ایشان افزود یکی از سازمان هایی که متولی مباحث فرهنگی است و کارفرهنگی در سطح شهر انجام می دهد سپاه است و شهرداری نیز در این زمینه ادعا دارد و انجام وظیفه می کند. لذا می توانیم با هم افزایی و کار مشترک به نتایج بهتری نائل آییم. و حتی در زمینه آسیب های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و غیره همکاری های خود را تعریف کنیم.
شهردار نجف آباد افزود: شهرداری و سپاه می توانند با ارتباط تنگاتنگ با ریل گذاری برای سال های آینده منشاء خیرات و برکات باشند.
در پایان با اهداء لوح تقدیر و چفیه از شهرداری نجف آباد به جهت همکاری در برنامه های هفته بسیج تجلیل به عمل آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.