امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کاروان اهالی بهشت / 2

( ۲۲ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس) جمعه ۱۰ دیماه ۱۴۰۰نجف آباد

کاروان اهالی بهشت مهمان نجف آباد شدند

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس مصادف با ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ در مناطق مختلف نجف‌آباد تشییع شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد پیکر ۲۲ شهید تازه تفحص شده در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی در روستاها و مناطق مختلف شهرستان نجف آباد با حضور گسترده مردم و مسئولین تشییع شد.
مسیر کاروان شهید خرازی از یزدانشهر شروع شد و از فیروز آباد، نجف آباد، گلدشت و کهریز سنگ  گذشت و مسیر کاروان شهید کاظمی از حاجی آباد شروع شد و از صالح آباد، امیر آباد، آزادگان، ویلاشهر، گلدشت، قلعه سفید و کهریزسنگ  گذشت.
همزمان با این تشییع فضای شهر با چاپ ۵ هزار پوستر از شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حاج قاسم سلیمانی و تعداد ۳۰ بنر و ایستگاه های صلواتی، فرهنگی و تخصصی شهدا بنام موکب مکتب حاج قاسم رنگ و بوی بهشت داشت.
این مجموعه با همکاری حوزه ۲ امام حسن مجتبی ع و حوزه سه امام حسین ع  سپاه ناحیه و بسیج خواهران، اداره ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد و پایگاه بسیج آیت الله ایزدی شهرداری نجف آباد برگزار شد و تا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ادامه دارد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.