امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد میزبان نمایندگان جامعه فرهنگ و ورزش یزدانشهر شد

علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در ادامه جلسات آشنایی و مقدمات تعامل بیشتر با جامعه فرهنگی مذهبی و ورزشی شهر، میزبان نمایندگان گروه های فرهنگی و ورزشی یزدانشهر شد.
در این جلسه که با هماهنگی و دعوت خانم سکینه ارزانی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر صورت گرفت، علیرضا خاکسار با مدیران  مجموعه های رهروان شهداء، جامعه ورزشکاران نجف‌آباد، باشگاه ورزشی مشعل یزدانشهر، هیات بوکس شهرستان، مجموعه فرهنگی علمدار،  انجمن نخبگان یزدانشهر، مجموعه فرهنگی رهروان شهداء، مسجد جامع یزدانشهر، پایگاه بسیج طلاب یزدانشهر، تیم‌های فوتسال یزدانشهر و کارگروه فرهنگی فیروزآباد به گفتگو نشست.


مدیران مجموعه های فرهنگی، ورزشی و مذهبی پس از معرفی مجموعه های تحت مدیریت خود خلاصه عملکرد، مهمترین نیازها، برنامه‌ها و چشم‌اندازهای اینده حوزه خود را بیان داشتند.
در ادامه تدوین چشم انداز فرهنگی مذهبی و ورزشی شهر، حمایت از ورزشکاران مدال‌ آور مناطق کم برخوردار، تشکیل تیم‌های ورزشی بومی، تقدیر از عملکرد شهرداری در یکسان بودن اقدامات و تشکیل جلسات معرفی و آشنایی فعالان این عرصه، لزوم سرمایه‌گذاری بلند مدت در امور فرهنگی مناطق حاشیه ای، تقویت و حمایت بیشتر از مساجد و سالنهای ورزشی یزدانشهر، توجه ویژه به فعالیت های محله محور، برپایی برنامه های کشوری و استانی به میزبانی یزدانشهر، حمایت خاص از گروه های جهادی فعال در تمام زمینه ها، منسجم نمودن فعالیت های مبلغین فرهنگی مذهبی، تربیت نسل جهادی و برگزاری لیگ منسجم فوتسال از عمده ترین موارد مطرح شده در این نشست و دیدار بود.
علیرضا خاکسار نیز در خصوص مواردی چون لزوم افزایش بودجه فرهنگی ورزشی در جهت پوشش بیشتر فعالیت های این عرصه، تجهیز دو یا سه نقطه در هر محله، توجه ویژه به ورزش های همگانی در جهت افزایش نشاط خانه و خانواده، برقراری منظم جلسات با فعالان، توانمندسازی مساجد محلات و تشکیل قرارگاه های فرهنگی به ایراد سخن پرداخت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.