امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مديرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد برنامه‌های فرهنگی – ورزشی دهه فجر شهرداری این شهر را اعلام کرد.

برنامه‌های فرهنگی – ورزشی دهه فجر شهرداری نجف آباد اعلام شد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، علیرضا خاکسار با اشاره به برنامه‌های شهرداری نجف آباد برای گرامیداشت دهه فجر   و همچنين در بازه  زمانی میلاد حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)  اظهار داشت: این برنامه‌ها با عنوان "جشـن گل محمـدی" و از دوم تا 27 بهمن 1400 در تمامی مناطق نجف آباد اجرایی خواهد شد.
مهندس خاکسار افزود: به مناسبت ٤٤مين سال پيروزي انقلاب اسلامي ٤٤برنامه بزرگ و كوچك با مشاركت مردمي و بخش خصوصي توسط سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي در تمامي نقاط شهر و مراكز فرهنگي و ورزشي  با عنوان " جشن گل محمدی"  اجرا خواهند شد.
مديرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اجرای برنامه‌های ویژه بانوان همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: به این مناسبت تجلیل از مادران شهدا، برگزاری جنگ‌های شاد خانوادگی، مسابقات فوتسال کارکنان ادارات، برگزاری فستیوال باران کاغذی، مسابقات دارت و مچ اندازی ویژه بانوان از جمله این برنامه‌ها بوده است.
وی برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، مچ اندازی، دارت و شطرنج ویژه آقایان و برنامه زورخانه‌ای را از برنامه هاي دهه فجر دانست و افزود: در کنار جشن‌های مردمی و راهپیمایی 22 بهمن نورافشانی را نیز خواهیم داشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.