امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد :

برگزاری ویژه برنامه های پنجم اسفند، گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ویژه برنامه های پنجم اسفند، گرامیداشت حماسه و ایثار مردم نجف آباد را تشریح کرد.

مهندس علیرضا خاکسار در مصاحبه خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت: همزمان با هفته ایثار و شهادت ویژه برنامه های بزرگداشت پنجم اسفند، روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد از 29 بهمن تا 6 اسفند 1400 در سطح شهرستان نجف آباد برگزار شد.

علیرضا خاکسار ضمن اشاره به روند شکل گیری کمیته های تخصصی همایش، برگزاری بیش از بیست جلسه و نشست  هم اندیشی و کارگروه های تخصصی، از تقسیم فعالیت ها در پنج دبیرخانه منسجم  ثبت و نام گذاری، برنامه ها و رویدادها، تبلیغات و رسانه، ایثار و مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد که بر اساس صورت جلسات مصوب، به تفکیک هر کمیته مسئول انجام امور معین شد.
مهندس خاکسار افزود پس از انتخاب شعار، تِم و برند "رسم پرواز" ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه و ایثار مردم نجف آباد، پوستر و بنرهای اعلام و اطلاع رسانی تهیه و جهت آگاهی و فضاسازی عمومی سطح شهر و فضای مجازی چاپ و بارگذاری شد. سپس در نشست خبری به میزبانی تالار فرزانگان، با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نجف آباد کلیت ویژه برنامه ها به اطلاع شهروندان رسیده شد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از نامگذاری میدان 5 اسفند، نواخت زنگ ایثار و حماسه در شهیدستان شهید محمد منتظری، افتتاح خانه ایثار نجف آباد، دیدار با خانواده های شهدای 5 اسفند، حرکت و اعزام نمادین کاروان خیبر، اجرای بیش از  ۲۰ نمایش خیابانی در مناطق مختلف شهری، اجرای سرودهای محیطی، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی، ویژه برنامه "جَنگ دوست داشتنی"، بیش از ۱۲ یادواره های شهدای 5 اسفند در محلات نجف‌آباد و شهدای فرهنگی در سالن شهروند، رونمایی از کتب 5 اسفند، عطرافشانی و فضاسازی قطعه خیبر، حضور در برنامه های رادیویی و تلوزیونی صبحانه، هشت بهشت و ارتباط زنده برگزاری دعای ندبه از محل یادمان شهدا، و مجموعه برنامه های ورزشی مانند همایش کوهگشت خانوادگی، جام فوتسال ادارات، مسابقات والیبال، بسکتبال، دومیدانی، کاراته، کشتی و.. به عنوان بخشی از این برنامه ها یاد کرد.
 فضاسازی و بارگذاری تولیدات و محتواهای گزارشی در بستر فضای مجازی، همایش موتورسواری و اتومبیل رانی، تقدیر از برترین آثار ادبی، همروایی فرماندهان خیبر، سفیران 5 اسفند و.. از دیگر ویژه برنامه های روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.