امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رضایت بالای ۶۰ درصد شهروندان از ویژ ه برنامه های آمد بهار جان ها

ارائه نتایج نظرسنجی ایام نوروز ۱۴۰۱

علیرضا خاکسار در مصاحبه با پایگاه خبری شهرداری نجف آباد نتایج نظرسنجی مردمی ایام نوروز ۱۴۰۱ را ارائه نمود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد طی مصاحبه‌ای افزود به استناد نتایج بدست آمده از تحلیل فرم‌های نظرسنجی که در ایام نوروز در مراکز میزبان جشنواره آمد بهار جان ها توسط بازدیدکنندگان (مهمانان و شهروندان) تکمیل شده، رضایتمندی در مرحله خیلی زیاد ۳۴/۷۵درصد و زیاد ۲۹/۶۶درصد بوده است.
علیرضا خاکسار با اشاره به روند اجرای ویژه برنامه نوروزی آمد بهار جان ها نوروز ۱۴۰۱، گفت: در طول مدت برگزاری این جشنواره (دوم تا یازدهم فروردین) تعداد بیش از ۱۱۵۰ برنامه در سطح مراکز و مناطق مختلف شهری اجرا و طی همین مدت بیش از ۲۷۲۰۴۹ نفر از آن بازدید داشته اند.
مهندس خاکسار ضمن تشریح روند پروژه نظرسنجی در ایام برگزاری جشنواره نورزی افزود، طی این روزها، فرم‌های نظرسنجی توسط نیروهای شیفت و پرسنل در محل کانترهای اطلاع رسانی "از من بپرس" تقدیم حاضرین شده، و پس از تکمیل آن، به مسئول مربوطه تحویل و تمامی آن ها جمع آوری و آرشیو شدند. نحوه و میزان رضایت از اطلاع رسانی جشنواره، درصد رضایتمندی از برنامه‌های برگزار شده در مراکز گردشگری و تفریحی، تور گردشگری، کارناوال شادی و.. تنوع برنامه ها، میزان افزایش شادی و نشاط در مردم، رضایت از خدمات و برخورد پرسنل با شهروندان و پوشش مناطق مختلف شهری از دیگر موارد مورد سنجش قرار گرفته در این نظرسنجی بودند که مهندس خاکسار ضمن تشریح آن افزود میزان استقبال در مناطق شهری مانند پاک فیروزه و کبیرزاده که امسال برای اولین بار در آن ها برنامه اجرا شد نیز به طور جداگانه بررسی و پایش شد.
مهندس خاکسار در توضیح بیشتر این فرم ها اعلام داشت، در این برگه ها، موارد مورد سنجش بصورت تفکیک شده و بخش به بخش از شخص کسب و در نهایت یک سوال کلی درباره میزبان رضایتمندی ایشان از ویژه برنامه های نوروزی مطرح شده است. پس از وارد کردن داده ها در نرم افزار spss، و  بررسی خروجی های آن، نتایج هر بخش بصورت درصد و تعداد اشخاص مشخص شد. به استناد این خروجی ها و برآورد موارد کلی میزان رضایتمندی شهروندان به ترتیب خیلی خوب با ۳۴/۷۵درصد، خوب ۲۹/۶۶درصد،  ۲۲/۸۸درصد متوسط، ۵/۳۹درصد کم و  ۷/۷۸درصد ضعیف ارزیابی شده است.

PDF نتایج نظرسنجی ایام نوروز ۱۴۰۱


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.