امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سی و نهمین (39) جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (20/10/1400)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، سی و نهمین (39) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 20/10/1400 ساعت 15 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا برگزار گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 39:

*شهردار محترم جناب آقای امامی باتفاق معاونین ایشان در جلسه رسمی شورا حضور و به توضیحاتی پیرامون عملکرد 9 ماهه از وضعیت مالی و نحوه وصول بودجه پرداختند. شهردار محترم عنوان نمودند که در 9 ماه گذشته بیش از 77 درصد از بودجه شهرداری وصول یافته است. وی با تأکید به پروژه های ناتمام شهرداری نجف آباد گفت تمام سعی و تلاش شهرداری بر این است که از منابع، استفاده بهینه داشته باشد تا پروژه های ناتمام را به ثمر برساند. ایشان در قسمتی از گزارش خود گفت در مناطق پنج گانه شهر 240 میلیارد پروژه در حال اجرا داریم. سپس اعضاء محترم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و سوالاتی پیرامون ملاقات های مردمی ـ سامانه 137 ـ قطار شهری ـ درصد پیشرفت بلوارهای کشاورز و آیت اله امینی ـ آسفالت معابر ـ سگهای بلاصاحب ـجاده دسترسی کشتارگاه صنعتی ـ تقاطع غیرهمسطح شهداء دانشجو و ... پرداختند و شهردار محترم پاسخگو بودند.

ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.