امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۲۲ پروژه شاخص در دست اقدام

توجه ویژه مدیریت شهری به طرح‌های عمرانی

 شهردار نجف آباد از عملیاتی شدن ۲۲ طرح عمرانی  در حرکت جریان خدمت نجف آباد خبرداد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر نجف آباد در سال جدید نیز مانند سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و جریان خدمت تا پایان این پروژه‌ها تعطیل نخواهد شد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، عبدالرسول امامی، شهردار نجف آباد با بیان اینکه در سال جدید همراه با بهار جان‌ها شاهد بهار خدمت به مردم نجف آباد هستیم، گفت: ۲۲ پروژه فرهنگی، مشارکتی و عمرانی در شهر نجف آباد در حال انجام است، جریان خدمت نجف آباد از همان ابتدای دوره جدید مدیریت شهری با برنامه ریزی کارشناسی و استفاده از دیدگاههای نخبگان، کارشناسان و صاحب نظران کار خود را آغاز کرده است.

 وی با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف آباد، کلان برنامه‌ای است در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی، اظهار کرد: حرکت جریان خدمت در راستای جریان شهر با احیای پروژه‌های تعطیل شده و نیمه تعطیل شهر با قوت در حال انجام است و شاهد اتفاقات خوبی در نجف آباد در راستای جریان خدمت خواهیم بود.

 امامی به عملیاتی شدن کلان پروژه‌های عمرانی نظیر «بوستان زندگی» نجف آباد، تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو و کشتارگاه صنعتی نجف آباد اشاره کرد و گفت: در همه پنج منطقه شهرداری نجف آباد پروژه‌های متعددی همچون بلوار آیت الله امینی، بلوار کشاورز، زیرگذر شهدای کارگر، فرهنگسرای کوثر، پل زندگی، محوطه سازی میدان نجف اشرف، ساختمان باغ بهشت، شهرک آپادانا، ساختمان ایرانی، مجموعه زمین های ورزشی سلامت، دسترسی جنوبی آرامستان جدید، جایگاه پمپ بنزین ویلاشهر در حال انجام است و همزمان در حال پیشرفت هستند و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

 وی خاطرنشان کرد: در کنار مباحث عمرانی از موضوعات فرهنگی و تفریحی غفلت نشده است و احداث خانه تاریخی علم و پردیس سینمایی امید از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی تفریحی در حال انجام است و در سال جدید امیدوار هستیم شاهد رونق فرهنگ و هنر در شهر فرهنگی هنری نجف آباد باشیم.

 شهردار نجف آباد با بیان اینکه جریان خدمت تعطیل بردار نیست و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به طرح‌های عملیاتی دارد، تصریح کرد: در حوزه مشارکتی نیز رستوران راه چوبی و شهربازی سرپوشیده از جمله پروژه‌هایی هستند که در حال اجرا هستند. اخبار پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها نیز به صورت مرتب به اطلاع مردم شریف نجف آباد خواهد رسید.

 وی به ضرورت جذب سرمایه‌گذاری برای شهر و اقدامات شهرداری در این راستا اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و نظرات مردم و نخبگان و صاحب نظران برای مدیریت شهری بسیار مهم است و در جریان خدمت رویکرد ما نخبگانی و توجه به نیازهای مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای رشد و تعالی شهر پرافتخار و تاریخی نجف آباد است و امیدوار هستیم در آینده نزدیک مردم ثمره جریان خدمت و تلاش‌های مستمر خادمان خود در مدیریت شهری را به صورت ملموس شاهد باشند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.