امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

میز خدمت شهردار نجف آباد در جمع دانش آموزان مدرسه صفا

 مدرسه صفا به بهانه درس تعلیمات اجتماعی میزبان میز خدمت شهردار نجف آباد و هیئت همراه بود.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت دانش آموزان کلاس سوم مدرسه صفا مطالبات خود را طی نامه هایی به شهردار نجف آباد نوشته بودند که شهردار نجف آباد وقتی نامه های دانش آموزان کلاس سوم را در کارتابل خود مشاهده کرد بر خود فرض دانست که در جمع ایشان حضور به هم رساند و مشکلات مطرح شده در نامه های آنها را از نزدیک رسیدگی و پاسخ بدهد.

 وی اعلام کرد هدف از برگزاری میز خدمت در مدرسه و در جمع دانش آموزان ابتدایی در ابتدا تکریم دانش‌آموزان و رسیدگی به موارد درخواستی و مطالبات آنها بود و دادن این درس به دانش آموزان بود که بچه ها بدانند اگر نامه ای نوشتند و موضوع را پیگیری کردند حتما جواب می گیرند و از این ره آورد حس موثر بودن در آنها تقویت شود.

 حیدری افزود نامه ها بسیار کودکانه صادقانه و مطالبه‌گرانه نوشته شده بود و از شهردار مطالباتی مثل تکمیل زودتر شهربازی پارک کوهستان، تکمیل سریعتر پردیس سینمایی خارون، رسیدگی به چاله های سطح معابر و لکه گیری آسفالت، جمع آوری به موقع زباله ها، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و به روز کردن ناوگان فرسوده، ایجاد بوستان های محلی، اصلاح دفع آب های سطحی، رسیدگی به وضعیت خانه میراثی حمله داری ها داشتند.

 مدیر اداره ارتباطات شهرداری ادامه داد اولیای مدرسه از وقت گذاری شهردار نجف آباد برای کودکان سپاسگزاری کردند و خوشحال بودند شهردار پای درد و دل دانش آموزان نشست.

 حیدری افزود شهردار نجف آباد در پایان با اهدای جوایزی از کودکان تقدیر و تشکر کرد و گفت دانش‌آموزان عزیز شهر نجف آباد، نجف آباد شهری است که بیشترین شهید کشور را نسبت به جمعیت دارد شهیدان رفتند تا ما با امنیت زندگی کنیم و درس بخوانیم و از پشت همین نیمکت ها رفتند تا امنیت را به ما هدیه کنند و با همین آموزگاران سروکار داشتند و تربیت شدند و همین تربیت باعث شد از جانشان بگذرند و امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورند امیدوارم طوری درس بخوانید که زیبنده شهر شهیدان باشید و با درس خواندن و پشتکار تان راه آن شهیدان را ادامه دهید و پیش شهدا و خدای شهدا شرمنده نباشیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.