امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

در ۶ ماهه گذشته انجام شد/هزینه ۳۵۰ میلیارد ریالی شهرداری نجف‌آباد برای زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در خصوص اسفالت معابر شهر نجف آباد گفت یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی و مدیریت شهری نجف آباد بحث زیرسازی، لکه گیری و اسفالت معابر شهر است.

 امامی در گزارشی شش ماهه میزان زیرسازی معابر خاکی را ۳۵۰ هزار متر مربع، آسفالت معابر خاکی را ۶۰ هزار متر مربع و روکش آسفالت معابر فرسوده را ۱۲۰ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

 شهردار نجف آباد ادامه داد در بودجه مصوب سال جاری مبالغ دیده شده برای آسفالت که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده زیرسازی و جدول گذاری معابر خاکی به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال و برای روکش آسفالت و لکه گیری سطح شهر ۸۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد.
 امامی در پایان از ۲۳ پروژه عمرانی فعال و در حال اجرای شهرداری نجف آباد سخن به میان آورد و گفت عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه ها بصورت روزانه نظارت و پیگیری می شود و بزودی مردم شریف و شهید پرور نجف آباد بزرگ شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آنها خواهند بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.