امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شهردار نجف‌آباد میزبان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نجف‌آباد، مهندس امامی شهردار با حضور موسی مباشری فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در جلسه‌ای با موضوع پیگیری مطالبات زیست محیطی شهر، میزبان دکتر حشمتی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بود.

در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، محمدی رییس اداره حفاظت از محیط زیست نجف‌آباد، مسئولین شهری و معاونین مجموعه شهری همراه بود، دکتر حشمتی ضمن اشاره بر مهمترین موارد زیست محیطی مانند منطقه حفاظت شده و پارک ملی قمیشلو، مفاهیم مرتبط با آلایندگی و عوارض آن، تعیین مجدد کاربری‌های معادن، بر انتزاع بخش‌های مشخص شده و دچار مناقشه و بررسی سوابق کاربری‌های انجام شده تاکید نمود.
مهندس امامی نیز در سخنانی پس از تاکید بر تعیین تکلیف زمین‌های شمال نجف‌آباد، شرایط ایجاد پشتوانه حمایتی زیست محیطی در منطقه قمیشلو و پیشنهاد تفرجگاه‌های سازگار را تشریح نمود.
مهمترین موانع و مشکلات و تعارضات شهری و زیست محیطی منطقه، درآمدزایی منطبق بر اصول و قواعد تعیین شده ویژه گردشگران، سنجش بازدید محیطی تخصصی از مناطق مشخص شده، پیگیری بهبود عملکرد نمایشگر آلاینده‌های جوی شهری و پیش‌بینی عملکردهای موازی آن، بررسی خطرات انباشت تولیدات شهرک‌های صنعتی و مدیریت عملکرد حفاظتی محیط زیست از عمده موارد مطرح شده در این جلسه بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.