امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش نجف آباد

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش نجف آباد صبح امروز 25مردادماه 1401 با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان اصفهان، مسئولان شهری و شهرستان نجف آباد، معاونین آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان نجف آباد در سالن شهروند فرهنگسرای  خارون نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سید رضا موسوی مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد، معارفه یدالله عابدی انجام شد.
دکتر ید الله عابدی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه گفت: امروز همه برای پاسداشت زحمات آقای موسوی زاده مدیر سابق آموزش پرورش شهرستان نجف آباد جمع شده ایم و بنده در پایان دوره خدمت میتوانم از فعالیت ها و کارنامه اجرایی خود صحبت کنم و آیین سنگر سپاری باید با لبخند انجام شود و این رسم خوبی است که خوش استقبال باشیم و خوش بدرقه.
وی در ادامه افزود هر چه یادگرفته ام زحمت مربیان و معلمان بوده است و تمام  تلاشم را بکار میگیرم که به بهترین وجه مسئولیت خود را انجام دهم.
انشا الله با همکاری و همیاری همدیگر کار شایسته و خوب و ماندگار انجام دهیم و برای رسیدن به این هدف همیاری شما را خواستارم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.