امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هفتاد و پنجمین (75)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه ( 30/3/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، هفتاد و پنجمین (75) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 30/3/1401 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند ، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 75:

*در ابتدای جلسه آقای مهندس امامی شهردار محترم نجف آباد در جلسه شورا حضور و پیرامون تغییر و تحولات معاونت نیروی انسانی و مدیر شرکت پسماند صحبت های مبسوطی ارائه نمودند و اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. آقای امامی اشاره نمودند که از مدیران خواسته شده است که در پاسخگوئی نامه های شورا تسریع نمایند. اعضاء محترم شورا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون خدمات پسماند و ... پرداختند.
*در خصوص موارد ذیل بحث و تبادل نظر صورت گرفت: شهربازی و مخاطرات آن ـ میدان میوه و تره بار ـ املاک آپادانا و ...
* در ادامه جناب آقای مهندس ایوبی معاونت محترم خدمات شهری باتفاق سرکار خانم مهندس خاکسار مدیر محترم فضای سبز ـ آقای مهندس شریفی از معاونت عمران و مدیر عامل محترم مشاور طرح تحقیقات و مطالعات آب و فاضلاب پیرامون لوایح مربوط به پساب و فضای سبز حضور و به توضیحات مبسوطی پرداخته شد.
         ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.