امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
عباس مرادی مدیر منطقه ۲ شهری نجف آباد گفت پروژه های شاخص، محله محور و ترافیکی منطقه دو شهرداری نجف آباد در جریان خدمت با قدرت در حال پیشرفت است

مدیر منطقه ۲ نجف آباد مطرح کرد/ پیشرفت پروژه های منطقه ۲ شهرداری نجف آباد

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، عباس مرادی مدیر منطقه ۲ شهرداری نجف آباد با بیان اینکه پروژه‌های منطقه ۲ شهرداری نجف آباد در جریان خدمت با قوت در حال پیشرفت و توسعه است گفت عملیات اجرایی خانه تاریخی علم با مساحت ۴۷۰ مترمربع و هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریالی، ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

 وی در ادامه پردیس سینمایی امید را از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد عنوان کرد و افزود پردیس سینمایی امید در فرهنگسرای خارون با ۱۱۰۰ متر مربع و هزینه اجرایی ۹۰ میلیارد ریال، ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و امیدوار هستیم که بزودی این مجموعه افتتاح و وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شریف نجف آباد بشود.
 ایشان از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه شاخص رستوران راه چوبی با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع خبرداد و اظهار کرد تکمیل عملیات اجرایی شهربازی سرپوشیده پاک کوهستان با مساحت ۸۳۰۰ متر مربعی تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و همچنین بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان بهرامی با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و هزینه ۹۶ میلیارد ریالی تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

 مدیر منطقه ۲ نجف آباد با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی فاز یک و دو بلوار کشاورز در منطقه ۲ شهرداری نجف آباد، تصریح کرد این پروژه با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع و مبلغ پیمان ۱۳۰  میلیارد ریالی با سرعت در حال پیشرفت است و از جمله پروژه های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد محسوب می‌شود.

 وی پروژه حفر چاه‌های جذبی، زیرسازی معابر و کانیو گذاری و دفع آب‌های سطحی را از پروژه‌های محله محور منطقه دو شهرداری نجف آباد عنوان کرد و گفت اصلاح و بهسازی خیابان پیرپیران، اصلاح و بهسازی خیابان ذبحی و گذرهای مجاور و اصلاح و بهسازی گذرهای انتهای سعدی شمالی از دیگر پروژه های محله محور این منطقه است.

 مرادی خاطرنشان کرد ساماندهی و اصلاح هندسی کندروی کمربند شمالی سمت جنوب، طراحی، تصویب و اصلاح هندسی نوبهار منتظری شمالی، طراحی و تصویب طرح کندرو شهرک سعیدفر و بهاران، پروژه سرعتگیر و سرعتکاه و بهسازی کانال‌های عابر پیاده از مهمترین پروژه‌های ترافیکی منطقه ۲ شهرداری نجف آباد محسوب می‌شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.