امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
تدارک ویژه مجموعه شهری نجف‌آباد در استقبال از فصل بازگشایی مدارس

سلام بر ماه مهر و مهربانی

شهردار نجف‌آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری اداره ارتباطات و امور بین المللی شهرداری نجف‌آباد ویژه اقدامات شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس را تشریح نمود.
مهندس امامی رئیس ستاد مهر شهرداری نجف‌آباد ضمن تبریک شروع ماه خاطره‌انگیز مهر به تمامی دانش‌آموزان، معلمین و مدیران مدارس، ابراز امیدواری کرد تدارک اقدامات مجموعه شهری نجف‌آباد با شعار کلی "سلام بر ماه مهر و مهربانی"  در آغاز هرچه بهتر این جشن فرهنگ و علم مفید فایده باشد.
عبدالرسول امامی خط‌کشی عرضی معابر و دسترسی‌های های مدارس واقع در مناطق پنج‌گانه، ایمن‌سازی معابر، سامان بخشی تابلوهای ترافیکی، گلکاری بلوارهای نزدیک مدارس و احیاء فضای سبز مناطق، لکه‌گیری آسفالت نزدیک مدارس، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مراکز علمی، سرویس‌دهی مطلوب و حمل و نقل شایسته دانش‌آموزان، فضاسازی و نصب المان‌های ویژه مهر، اقدامات فرهنگی مانند پوسترهای آموزشی ویژه دانش‌آموزان و رانندگان، تابلوی ایست و لباس پلیس‌یار، تعبیه پارکینگ‌های فصلی در نزدیکی مدارس پر ازدحام و .. را از عمده موارد ستاد مهر شهرداری نجف‌آباد برشمرد.
امامی افزود در حوزه اقدامات فرهنگی سطح شهر در مدیای فک‌های تبلیغاتی سطح شهر و در محل چهارراه‌های پر تردد نزدیک مدارس، کات‌استندهایی با شعار "یک‌شهر مدرسه" طراحی و نصب و اجرا شده است. در این مجموعه اعلان شهری، با عنوان‌هایی مانند زنگ ریاضی، ورزش، هنر، جغرافیا و.. مهمترین موارد، نکات مهم و آموزه‌های شهر و شهروندی از طریق ارتباط تصویر و کلام و با محوریت دانش آموزان در معرض دید و توجه شهروندان قرار گرفته است.
عواقب سرعت زیاد، دویدن در خیابان، چراغ راهنمایی و رانندگی، لزوم رعایت احتیاط و توجه به تابلو و علائم هشدار دهنده ترافیکی و رانندگی از جمله نکات این محتوایی اموزشی است که شهردار نجف‌آباد ضمن تشریح آنان، تهیه پوسترهای آموزشی با موضوعات شهری ویژه دانش‌آموزان، زیباسازی معابر، تهیه و تدوین بروشورهای این مناسبت را از دیگر اقدامات فرهنگی "ستاد مهر شهرداری نجف‌آباد" دانست.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.