امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز

۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و یادآور سه حماسه مهم در تاریخ معاصر ایران است،  ۱۳ آبان یادآور حوادثی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.
۱۳ آبان روز فریاد بود و شهادت روز مشت های گره کرده است،  یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ها، ایثار ها و فداکاری های دانش آموزان و ملت قهرمان ایران است،

۱۳ آبان یادآور کشتار دانش‌آموزان، تبعید حضرت امام از ایران به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که هرکدام در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

این روز روز عهد و پیمان با شهیدانی است که در راه آرمانهای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه سازان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان و مردم شهید پرور نجف آباد تبریک عرض می نماییم.
و بدین وسیله از تمامی شهروندان نجف آباد بزرگ دعوت می نماییم تا با حضور سبز خود همراه و همگام با سایر دانش آموزان ندای استکبارستیزی و حق طلبی خود و انزجار از فتنه گران و اغتشاشگران را به گوش تمامی مستکبران و طاغوتیان زمان برسانند.

عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.