امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

 همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبرا س آیین تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان فاطمه الزهرا س برگزار شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار طی آیینی از پرستاران و مدافعان سلامت در بیمارستان های فاطمه الزهرا س و شهید منتظری نجف آباد با اهدای شاخه های گل توسط مسئولین شهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت در این آیین عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد دخت ولایت و روز پرستار با برشمردن حضور موثر حضرت زینب س در حماسه کربلا و جهاد تبیین و نقش ارزنده ایشان گفت جلوه ای که پرستاران در دوران کرونا از خود نشان دادند زینب گونه و بسیار ارزنده بود و صحنه‌های گذشت و ایثار ای که از خود به یادگار گذاشتن فراموش ناشدنی است.

ایشان ادامه داد انصافاً در این دورانی که بر مردم بسیار سخت گذشت عزیزان پرستار خوب جلوه کردند و یار و یاور و غمخوار و پرستار مردم بودند.

امامی افزود واقعاً به خاطر تلاشی که پرستاران انجام می دهند هر روز باید از آنها تشکر و قدردانی و تجلیل شود ولی واقعیات و محدودیت های جامعه باعث شده که ما فقط این روز را به سراغ آنها بیاییم و از آنها تشکر کنیم ولی این را بدانید ما قدردان زحمات و تلاش های خالصانه پرستاران هستیم.

حیدری افزود در ادامه این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در خصوص ارزش و مقام والای پرستار به ایراد سخن پرداخت و در پایان شفیعی مدیر پرستاری بیمارستان فاطمه الزهرا س ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه از کلیه مسئولین مخصوصا شهردار نجف آباد قدردانی کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.