امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

عملیات اجرایی جابجایی فاز دوم لوله آب شرب معارض پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری نجف آباد با اعلام خبر اتمام عملیات اجرایی جابجایی فاز دوم لوله آب شرب ۱۰۰۰ میلی لیتری پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو گفت بر اساس جلساتی که از قبل با محوریت فرمانداری انجام شده بود کار به صورت مرتب و طبق برنامه پیش رفت و آخرین فاز جابجایی لوله ۱۰۰۰ میلی لیتری که معارض تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو بود با مشارکت شهرداری نجف آباد، آبفا، پیمانکار پروژه و کمک راهداری و پلیس راه با موفقیت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه در ورودی شمال شرق، یکی از نقاط بسیار حساس و کلیدی شهر نجف آباد واقع شده است گفت این جابجایی با خرید لوله فلزی به قطر ۱۰۰۰ میلیمتر با پوشش مناسب به همراه اتصالات و سایر اقلام مورد نیازبه طول بیش از ۶۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر  ۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  از منابع شهرداری نجف آباد به اتمام رسید.

موسویان در خصوص نکات فنی این جابجایی اعلام کرد به علت میزان مصرف بالای آب به دنبال زمان مناسبی مثل این فصل سرد بودیم که مصرف آب در حداقل ممکن باشد و با کمترین قطعی آب و مزاحمت برای همشهریان عزیز این جابجایی انجام شود.

 ایشان در پایان گفت تاکنون ۹۵ درصد از عملیات اجرایی انجام شده است و صرفاً نقاط اتصال ابتدایی و انتهایی خط باقی مانده که به خواست خدا ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.