امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

مشکل ۱۲ ساله بلوار آیت الله امینی و مسجد جامع صالح آباد مرتفع شد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دکتر احمد عیدی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد با اعلام خبر حل مشکل ۱۲ ساله مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی گفت با پیگیری های مستمر اداره اوقاف، دفتر امام جمعه و هیئت امنای مسجد و همراهی امام جمعه و شهردار نجف آباد و همت واحد املاک شهرداری نجف آباد و تیم مذاکره کننده این واحد، پس از ۱۲ سال پیگیری مستمر بحث آزاد سازی معارضات مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی به نتیجه رسید و آزادسازی های لازم انجام شد.

وی هزینه آزادسازی این پروژه را ۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت میزان آزادسازی عرصه ۷۰۰ متر مربع و میزان آزادسازی اعیان ۶۰۹ مترمربع بوده است. عیدی در ادامه این گزارش آزاد سازی اظهار داشت تعارضات بلوار آیت الله امینی حد فاصل خیابان شریعتی تا کمربند شمالی به طول حدودی ۲۰۰۰ متر و با عرضی معادل ۳۵ متر به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال آزادسازی شد.

ایشان تعداد توافقات انجام شده در مسیر بلوار آیت الله امینی را ۳۸ مورد و تعداد افراد مورد توافق را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و گفت معوض آنها شامل امتیاز در باقیمانده و واگذاری ملک و پرداخت ریال به صورت کامل انجام شده است. عیدی در پایان برای رسیدن به شهری پویا و دارای ترافیکی روان خواستار مشارکت و همکاری بیشتر شهروندان در زمینه آزادسازی ها و گره های موجود در معابر شهری با شهرداری نجف آباد شد .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.