امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
اعلام حضور و همبستگی فرزندان ایران زمین با انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

تدارک و نصب مجموعه طرح های "من که فرزند این سرزمینم" در دهه مبارک فجر در تابلوهای شهری

علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد مجموعه طرح های تابلوهای شهری ویژه ایام دهه فجر  را تشریح نمود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجموعه طرح ویژه این مناسبت با شعار  "من که فرزند این سرزمینم" تهیه و نصب شده است.
مهندس خاکسار افزود در این نوبت از تابلوهای شهری با هدف اعلام همبستگی نوجوانان و جوانان ایران زمین و تجدید میثاق با امام راحل، خون شهداء و مقام معظم رهبری(مد ظله)، فرزندان افتخارآفرین دهه های مختلف ایران انقلابی به میدان آمده اند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود فرزندانی پرافتخار در عرصه هایی چون المپیادهای جهانی علمی ریاضی، شیمی، زیست شناسی و..، رقابت های بین المللی ورزشی، مسابقات جهانی اختراعات و ایده های نوین، نفرات برتر حوزه نانوتکنولوژی و علوم دانش بنیان و.. با مدالی به زینت پرچم مقدس جمهوری اسلامی زینت دهنده این نوبت از تابلوهای شهری هستند.
خاکسار در پایان گفت با توجه به شعار انتخاب شده در قالب فضاسازی دهه فجر 1401 و شرایط اکنون جامعه علاوه بر موارد ذکر شده، فرزندان دهه 80 و 90 ایران اسلامی با تمثال رهبری، تصویر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و در حال تفاخر و عرض ارادت و احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به تصویر کشیده شده اند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.