امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

معرفی ظرفیت‌های نجف‌آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

شهردار نجف آباد از حضور شهرداری این شهر در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد و گفت این حضور فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های این شهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد اظهار کرد شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه سال‌جاری از ساعت ٨ تا ١۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده است که مجموعه شهری نجف آباد نیز در سالن ۳۸B به معرفی نجف آباد "باغ شهر صفوی" می‌پردازد.

وی افزود در این غرفه از طریق رسانه‌های تصویری (کلیپ و تیزر و..)، منابع مکتوب (کتب تخصصی معرفی شهر، کتابچه، بروشور، کاتالوگ و..)، و ارتباط چهره به چهره، پرزنت حضوری و کانترهای مجزا، ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و مذهبی شهر نجف آباد معرفی می‌شود.

شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد به دنبال گسترش، توسعه و غنی‌سازی صنعت گردشگری نجف آباد هستیم و حضور در این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب برای دست‌یابی به اهداف شهرداری نجف آباد در این زمینه است.

وی با بیان اینکه نجف آباد شهر علم و ایثار است، اظهار کرد خدمت به شهروندانی که همیشه از جان برای آبادی شهر و دیارشان مایه گذاشته‌اند، نه تنها موجب افتخار و بهروزی است، بلکه هر روز این مطلب را یادآوری می‌کند که خدمت به چنین مردمی نیازمند آگاهی و توسعه‌ هر روزه است.

امامی با تاکید بر اینکه نجف آباد شهری با پیشینه تاریخی بسیار غنی است و وجود خانه‌های تاریخی متعدد همچون خانه‌ تاریخی مهرپرور، خانه‌ تاریخی نوریان و خانه تاریخی کبیرزاده گواه همین موضوع است و این یعنی اصالت و اصالت چیزی نیست که خریدنی یا ایجاد کردنی باشد، گفت مردم نجف‌آباد ذاتاً اصیل هستند و حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی فرصتی مغتنم برای معرفی این پیشینه و اصالت است.

وی ادامه داد در تلاش هستیم تا با معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شهر نجف آباد اقدامات شایسته در عرصه ترویج روحیه خدمتگزاری و توسعه شهری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدامات مؤثری به ثمر برسانیم.

امامی با اشاره به روحیه ایثار و فداکاری مردم نجف آباد و وجود شهدایی نظیر سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهید محسن حججی، تصریح کرد نجف آبادی‌ها مردم ایثار و شهادت هستند و باید تلاشی مستمر و گسترده برای توسعه شهر و معرفی این شهر کهن و ظرفیت‌ها عظیم فرهنگی، علمی و گردشگری آن به کشور و مردم جهان داشته باشیم.

شهردار نجف آباد از عموم فعالان صنعت گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه و مردم عزیز کشور دعوت کرد برای آشنایی با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های عظیم حوزه گردشگری و صنایع دستی این شهر از غرفه نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بازدید کنند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.