امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه و بازدید میدانی از کشتارگاه صنعتی دام شهرداری نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، سه شنبه 18 بهمن ماه 1401، مهندس امامی شهردار نجف آباد میزبان مهندس زینلیان معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ، مهندس یوسف زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری و هیئت همراه در جلسه و بازدید از کشتارگاه صنعتی دام شهرداری نجف آباد بود.
در این جلسه و بازدید میدانی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند.

بررسی جاده دسترسی کشتارگاه از آزادراه غرب، تعیین تکلیف انشعاب آب کشتارگاه و پیگیری واگذاری قطعی اراضی به شهرداری نجف آباد از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه بودند.
ایجاد صنایع جانبی کشتارگاه نجف آباد که از شاخص ترین و مهمترین موارد آن می باشند، وابسته به صدور قطعی اراضی کشتارگاه دام شهرداری نجف آباد می باشد که مباحث آن مورد بحث و تبادل نظر و پیگیری قرار گرفت.
پروژه عظیم کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد که با هدف پوشش غرب استان اصفهان و شرق چهارمحال و بختیاری طراحی و از اواخر سال۹۴ در دست اجرا قرار گرفته، تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است و عزم مدیریت شهری برای بهره‌برداری از فاز یک بزرگترین کشتارگاه صنعتی غرب استان اصفهان بسیار جدی و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
بخشی از هزینه این کشتارگاه از اعتبارات مقام معظم رهبری(مدظله) بوده که علاوه بر سالن اصلی کشتار که دارای مساحتی بیش از دو هزار و ۶۵۰ مترمربع است و در دو طبقه ساخته شده، فضاهای دیگری مانند آغل با مجموع زیربنای سه هزار و ۵۰ متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی دو هزار مترمربع، بخش فرآوری ضایعات در ۷۶۰ مترمربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰ مترمربع نیز پیش‌بینی و احداث شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.