امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد و فرصت های سرمایه گذاری در مسیر جریان خدمت

با همراهی و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی ریل حرکت توسعه شهری در نجف آباد گسترش می یابد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سبحان نظری سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری نجف آباد با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های سرمایه گذاری در شهر نجف آباد گفت خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت شهری نجف آباد اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری انجام گرفته که مسیر توسعه و پیشرفته شهر را هموار نموده است اما برای رسیدن به نقطه ایده آل لازم است با همراهی و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی ریل حرکت توسعه شهری گسترش یابد.

وی به پروژه های سرمایه گذاری در نجف آباد اشاره کرد و گفت در راستای توسعه پایدار شهری و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه‌های مختلف خدماتی تفریحی گردشگری پروژه های مهمی به مرحله اجرا در آمده است که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود از جمله این پروژه ها می توان به مجموعه شهربازی سرپوشیده و روباز پارک کوهستان اشاره کرد که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا، تکمیل و آماده سازی است.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به جذب سرمایه گذار و مشارکت در نجف آباد گفت شهرداری نجف آباد تلاش کرده است تا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در جهت رفع معضلات و مشکلات شهری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های خدماتی تجاری اداری گردشگری و ... زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را جهت مشارکت با شهرداری فراهم آورد تا با تحقق این مهم گامی در راه توسعه و آبادانی شهر برای دسترسی بهتر شهروندان به امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی را فراهم نمایند و زمینه برای توسعه پایدار شهری در نجف آباد ایجاد شود.

سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری نجف آباد در پایان اظهار نمود سرمایه گذاری و اجرای پروژه های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی مستلزم همفکری همکاری و همراهی مجموعه های مدیریت شهری، شهروندان و سازمانها و نهادهای مختلف است که امید است با این همراهی و همفکری در راستای آبادانی شهر و در مسیر جریان خدمت به شهروندان گام های موثری برداشته شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.