امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت

مدیریت شهری نجف آباد همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضوری پررنگ و موثر یافت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر اظهار کرد شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد؛ لازم به ذکر است مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با شعار «جریان خدمت» در سالن ۳۸B، غرفه استان اصفهان  به معرفی نجف آباد «باغ شهر صفوی» خواهد پرداخت.

وی افزود در این غرفه از طریق رسانه‌های تصویری (کلیپ و تیزر و..)، منابع مکتوب (کتب تخصصی معرفی شهر، کتابچه، بروشور، کاتالوگ و..)، و ارتباط چهره به چهره، پرزنت حضوری و کانترهای مجزا، ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و مذهبی شهر نجف آباد معرفی می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد ادامه داد تهیه پک های تخصصی آشنایی با پتانسیل‌های گردشگری، تاریخی و زیرساخت‌های این حوزه در سطوح مختلف جهت ارائه به مخاطبین و حاضرین در نمایشگاه، رونمایی از سه لوح و کتاب‌های تخصصی حوزه گردشگری شهر و ارتباط زنده و خبررسانی از وقایع غرفه نجف آباد از اقدامات پیش بینی شده برای این چند روز نمایشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است در ابتدای امروز علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نادر آخوندی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان و علیرضا ایزدی مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از غرفه گردشگری شهرداری نجف آباد دیدن به عمل آوردند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.