امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان مطرح کرد

عملکرد قابل تقدیر شهرداری نجف آباد در حوزه گردشگری

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد به بررسی ظرفیت های گردشگری شهر نجف‌آباد پرداخت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت شهرداری نجف آباد در عرصه گردشگری محتواهای بسیار خوبی را تولید کرده و با سرعت به سوی ایده های مطرح شده در حال حرکت است.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر نجف آباد اظهار نمود توجه به حوزه گردشگری از اولویت های استان اصفهان است و دستور صریح استانداری استان تحقق برنامه های اعلامی ایشان در این حوزه است.

ایشان با اشاره به ظرفیت های بی نظیر شهر تاریخی نجف آباد عنوان کرد شهر تاریخی نجف آباد از نظر قدمت، آثار تاریخی، طبیعی و سیاسی بسیار قابل توجه است و این شهر در استان اصفهان و حتی سطح بین المللی شهری شناخته شده است. بنابراین با توجه به امکان و فضای کافی جا دارد در بحث گردشگری و جذب سرمایه گذار تلاش بیشتری صورت بپذیرد.

آخوندی با اشاره به فعالیت های خوب شهرداری نجف آباد در حوزه گردشگری بیان داشت شهرداری نجف آباد اقدامات خوبی در حوزه گردشگری از جمله جذب نیروهای جوان و استفاده از روش های نوین انجام داده است بر همین اساس می توان به تحول در حوزه گردشگری امیدوار بود.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان  حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را فرصت مغتنمی در جذب سرمایه گذار دانست و عنوان کرد علاوه بر این حضور، یادگیری نحوه جذب سرمایه گذار و مذاکره را باید فرا گرفت. امیدوار هستیم این نمایشگاه با شعار ارتقای بینش جذب سرمایه گذار بتواند علاوه بر حضور سرمایه گذار این آموزش دریافت شود تا بتوان با روش های مناسب و روش های مدرنی که در جذب سرمایه گذار وجود دارد در این عرصه موفق بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.