امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

آزاد سازی و روان سازی ترافیک پس از 12 سال

آزادسازی و توافق ۴۳۰ متر مربع تجاری و مسکونی در مسیر ضلع جنوب غربی چهارراه آیت و بلوارشریعتی پس از ۱۲ سال به مرحله نهایی رسید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مجتبی فقهی مدیر اداره املاک شهرداری نجف آباد به مناسبت آزادسازی و روانسازی ترافیک ضلع جنوب غربی چهارراه آیت و بلوار شریعتی گفت این گره کور ترافیکی به خواست مدیریت شهری و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر با تلاش واحد املاک و انجام جلسات مستمر کارشناسی پس از ۱۲ سال به مرحله نهایی رسید و پس از طی مراحل قانونی و تایید مراجع قانونی آزادسازی آن اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود پس از مدتها تلاش واحد املاک شهرداری نجف آباد، آزادسازی ۴۳۰ متر مربع تجاری و مسکونی در یکی از ترافیکی ترین تقاطع های سطح شهر به صورت امتیازی- ریالی، توافق گردید و تخریب و آزاد سازی آن انجام شد.

ایشان ادامه داد این آزادسازی به جا مانده از ۱۲ سال پیش مشکلات ترافیکی زیادی برای شهروندان در این قسمت شهر ایجاد کرده بود که با همکاری و توافق مالکین و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر انجام  و مراحل قانونی آن به جهت تخریب و آزاد سازی مرتفع شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.