امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس امامی:

باغ‌شهر صفوی پذیرای اولین قدوم پرخیر بهار جان‌ها است

حضور شهردار نجف‌آباد در برنامه زنده تلویزیونی

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ پخش زنده تلویزیونی برنامه نوروزی بهار جان‌ها، میزبان عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد بود.
در این برنامه که دومین روز پخش زنده بهار جان‌ها از صدا و سیمای مرکز اصفهان بود، امامی ضمن تبریک سال جدید شمسی، نوروز باستانی و بهار طبیعت، ابراز امیدواری کرد در سال جدید، در انجام خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و جامعه اسلامی بیش از پیش لایق توجه و عنایت الهی باشیم.

شهردار نجف‌آباد پس از تاکید به اصل گردشگری مدیریت شهری مبنی بر تبدیل نجف‌آباد از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری، از مجموعه اقدامات شهرداری نجف‌آباد با شعار "آمد بهار جان‌ها" به عنوان مهمترین تدابیر انجام شده در میزبانی درخور از دو بهار طبیعت و میهمانی خدا در ماه مبارک رمضان یاد کرد.
امامی گفت: نجف‌آباد به واسطه داشتن بازاریانی شریف که انصاف آن‌ها زبانزد خاص و عام بوده از روزهای پایانی سال میزبان میهمانان این حوزه بوده و با شروع سال نو و اقدامات صورت گرفته در کمیته های مختلف آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی باغ‌شهر صفوی است.
شهردار نجف‌آباد ضمن اشاره به تقارن خجسته بهار طبیعت با بهار قرآن در نوروز ۱۴۰۲، گفت در این راستا علاوه بر تدوین ویژه برنامه‌های فرهنگی تفریحی چون مجموعه جشن های باغ‌شهر صفوی در اماکن و مراکز گردشگری و بوستان های شهری، تور گردشگری، کارناوال شادی و نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در خانه‌های تاریخی شهر، برنامه‌هایی مانند جزء‌خوانی های مناطق مختلب شهری، کرسی‌های تلاوت و محافل پرفیض قرائت و تفسیر کلام الهیی نیز در جهت ارتقاء روحیه معنوی و نشاط روحی میهمانان ماه پربرکت الهی پیش‌بینی شده است.
امامی در پایان ضمن تشکر از زحمات مجموعه شهری نجف‌آباد در تدارک این دو میزبانی، ابراز امیدواری کرد برنامه تلویزیونی آمد بهار جان‌ها بتواند در معرفی ظرفیت‌های منحصربفرد باغ‌شهر صفوی موفق بوده و زمینه‌ساز معرفی هرچه بیشتر پتانسیل های نجف‌آباد در بخش‌های مختلف  مانند گردشگری، اقتصاد، صنعت و صنایع دستی و.. گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.