امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بهار جان‌ها در ایستگاه آخر میهمانی از جنس نماینده مردم داشت

جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲، برنامه تلویزیونی بهار جان‌ها میزبان دکتر ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی بود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف‌آباد دکتر ابوترابی پس از حضور در مجموعه تاریخی هفت برج خارون و بازدید از پشت صحنه برنامه بهار جان‌ها، در سخنانی ضمن تبریک سال نو فرا رسیدن ماه پرفیض رمضان المبارک، از مجموعه شهری نجف‌آباد به سبب تدارک و برگزاری ویژه برنامه‌های نوروزی آمد بهار جان ها تقدیر و تشکر نمود.
ابوترابی پوشش شایسته و گرامیداشت وزین دو مناسبت خجسته و معنوی نوروز ۱۴۰۲ و ماه بندگی خدا را از توفیقات مدیران شهری دانست و ابراز امیدواری کرد تمامی خدمتگزاران نطام مقدس جمهوری اسلامی در این راه بیش از پیش موفق و کوشا باشند.
تشریح مهمترین خدمات نماینده مجلس در دو بعد تخصیص و اجرای پروژه‌های ملی و عظیم چون ریل باس شهری نجف‌آباد-اصفهان، تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو، کشتارگاه صنعتی و.. و ارائه پیشنهاد و تلاش در قانونگذاری‌های خدمات رسان به مردم شهر شهیدپرور نجف‌آباد بخش دیگر سخنان نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی بود که پس از تبیین هریک، مهمترین برنامه‌های این بخش در سال پیش رو اعلام شد.
دکتر ابوترابی در پایان از تعامل سازنده و همکاری تمامی مسئولین و مدیران بخش های مختلف شهری نجف‌آباد به عنوان برگ برنده خادمین مردم در باغ‌شهر صفوی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود در سال جدید با عنایت و توفیق الهی بتوان گام های موثری در این راه برداشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.