امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت روز شوراها

بسم الله الرحمن الرحیم

صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه نقطه عطفی است تا همبستگی و حضور بیشتر مردم در مسیر توسعه، پیشرفت و مردم سالاری به بهترین شکل ممکن متبلور گردد.

 با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.

اینجانب این روز را به ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی شهرداری را در رسیدن به اهداف خود همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید که با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف نجف آباد مسئلت می نمایم.

عبدالرسول امامی، شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.