امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ویژه برنامه های "نسیم کرامت" در استقبال از دهه کرامت رضوی ۱۴۰۲

جَمعِمان جَمع است زیر پرچمت..

علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از تدارک میزبانی کاروان خادمین زیر سایه خورشید و برگزاری مجموعه برنامه های  "نسیم کرامت" ویژه بزرگداشت دهه کرامت رضوی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد خاکسار ضمن بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر ، مهمترین برنامه های دهه کرامت را تشریح نمود. خاکسار پس از تشریح اهداف و تبیین ویژگی‌های شعار "جمعمان جمع است زیر پرچمت.." جهت نامگذاری و طلب برکت از ثامن الحجج(ع) پیرامون بهره‌گیری معنوی از فیوضات گرامیداشت دهه کرامت، گفت مجموعه این ویژه برنامه‌ها  از ۲۸ اردیبشهت ماه با جشن در منطقه یزدانشهر آغاز شده، و با برنامه هایی مانند سکوی تلنگر در بوستان زندگی، جشن جمعمان جمع است زیر پرچمت در پارک کوهستان، جشن مادر و دختر در باغ بانوان و جشن دختران حاج قاسم در ۳۱ اردیبهشت جاری ادامه پیدا کرد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از تجلیل از فاتحان خرمشهر در سالن دکتر شریعتی، اختتامیه جشنواره سرود در سالن شهروند و همایش پیاده روی خانوادگی یزدانشهر به عنوان دیگر برنامه های تدارک دیده شده این دهه یاد کرد و افزود نجف آباد با برگزاری حضور جمعی عاشقان در نماز عبادی سیاسی جمعه، دوشنبه هشتم خرداد ماه به استقبال میزبانی پربرکت کاروان زیر سایه خورشید و خادمین حضرت امام رضا(ع) در دیار شهیدان خواهد رفت.
حضور در منزل شهداء و تجدید میثاق با آرمان های آنان و تجلیل از مقام جامعه ایثارگر شهرستان، میزبانی سالن شهروند از طلاب برتر خواهر در قالب برنامه بانوان فرهیخته حوزوی و حضور گسترده عموم مردم در جمع عاشقان رضوی حاضر در بلوار میرداماد و ویژه برنامه های کاروان میلاد امام رضا(ع) از مهمترین بخش های حضور پرچم متبرک بارگاه رضوی و خادمین آن حضرت در روز هشتم خرداد ماه ۱۴۰۲ بود که خاکسار ضمن اعلام زمان بندی آن ها، از آمادگی کامل و افتخارآمیز مجموعه فرهنگی شهرداری نجف آباد در برگزاری شایسته این کاروان نورانی خبر داد.
علیرضا خاکسار اجرای نمایش مناسبتی استحاله در سالن شهروند، برگزاری جشن ویژه و پرشور زیر سایه خورشید با تیمن و برکت حضور پرچم و خادمین بارگاه ثامن الحجج(ع) و برنامه های شاد و جذاب این مناسبت در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه در محل پارک کوهستان را بخش نهایی و مهم مجموعه جشن های نسیم کرامت دانست و ابراز امیدواری کرد مجموعه تدابیر پیش بینی شده مورد رضای الهی قرار گرفته و مقبول امام مهربانی ها واقع شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.