امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جَمعمان جمع است زیر پرچمت..

همه دعوتیم به جشن تولد امام مهربانی ها..

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با تبریک خجسته میلاد امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، از دعوت تمامی عاشقان آن حضرت، به جشن بزرگ زیر سایه خورشید خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مهندس امامی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد فرخنده عالم آل محمد(ص)، کافِی الْخَلق، ثامن الحجج حضرت علی بی موسی الرضا(ع)  و دعوت تمامی عاشقان به حضور در جشن پرشکوه میلاد آن حضرت، ویژه برنامه های جشن بزرگ زیر سایه خورشید را تشریح نمود.

مهندس امامی با اشاره به سخن گهربار  امام صادق(ع) که شيعيان را كساني مي دانند كه در مصيبت و حُزن اهل بيت، محزون و در شادي و سرور آنها مسرورند، افزود بسياري از آيين های جمعی و مراسم مهم سنتی و دیرینه جامعه اسلامی ایران مربوط به مناسبت ها و مناسك ديني است، اما در این روزگار کمتر تعادل مناسبي بين برگزاري مراسم سوگواري و آيين هاي شادي از لحاظ نگاه تخصصی در انتخاب بخش ها و میهمانان، استفاده از توان  و پتانسیل جذاب روز، سیمای ارائه متفاوت و بیان مطلوب نسل جوان در كشور ما برقرار بوده که مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با نگاهی نوین به برگزاری مناسبت های شاد مذهبی در سطح کلان و افزایش نشاط معنوی اجتماعی همچون سالیان گذشته اقدام به برگزاری ویژه جشن های زیر سایه خورشید در روزهای پنج شنبه و جمعه 11 و 12 خرداد 1402 نموده است.

شهردار نجف آباد در تشریح بخش های متنوع و جذاب این جشن ها گفت: پنج شنبه 11 خرداد با اجرای حمید مرادی، صابر خراسانی در آستان و مقام شاه خراسان به شعرخوانی و اجرای ویژه برنامه خاص دکلمه میلاد ضامن آهو می پردازد و این جشن با  بخش های جذاب دیگری چون اجرای هنرمند محبوب کشوری غلامرضا صنعتگر قطعات دلنشین و خاطره انگیز امام رضایی و استندآپ کمدی علی قیومی طنزپرداز برگزار و به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی اصفهان پخش خواهد شد.

عبدالرسول امامی از میزبانی کاروان سراسر زیر سایه خورشید و حضور خادمیاران رضوی حامل پرچم متبرک آستان مقدس رضوی به عنوان بخش ویژه جشن شامگاه جمعه 12 خرداد ماه یاد کرد که بی شک رنگ و بویی امام رضایی به جشن های بزرگ زیر سایه خورشید و عمق جان عاشقان نورُ الْهُدی در پارک کوهستان خواهد بخشید. اجرای عاشقانه خواننده امام رضایی غلامرضا صنعتگر و شعرخوانی پر از احساس صابر خراسانی از دیگر بخش های شب دوم جشن خواهد بود که امید است با عنایت الهی و توجه ویژه آن حضرت، این جشن بزرگ با نورافشانی ویژه این مناسبت، به عنوان اتفاقی باشکوه و رویدادی خاطره انگیز در جان و روح عاشقان امام مهربانی در نجف آباد ماندگار شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.