امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نشست فصلی ائمه جماعات مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف‌آباد روز دوشنبه مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۲ ستاد اقامه نماز شهرداری نجف آباد با حضور ائمه جماعات مناطق و سازمان های وابسته تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری نجف آباد حجت الاسلام و السلمین رضاوندی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت خورشید مشرق زمین حضرت ثامن الحجج (ع) از حضور فعال ائمه جماعات در برگزاری نماز جماعت مناطق تقدیر و تشکر بعمل آورد . حجت الاسلام رضاوندی در بیان روایتی از حضرت امام رضا(ع) خطاب به ائمه جماعات گفتند رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند دانش های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد اگر‌ مردم محاسن و زیبایی های کلام ما  را می دانستند از ما پیروی می کردند..ایشان با بیان آثار و برکات نماز از جمله اینکه نماز عامل رشد انسان و وسیله قرب و انس با خدا می باشد  بر حضور پرشور و نشاط ائمه جماعات در مناطق و تشویق و ترغیب کارمندان و پرسنل محترم شهرداری به برگزاری هر چه باشکوه تر نمازهای جماعت تاکید نمودند .

 حجت الاسلام رضاوندی در تشریح برنامه های سال جدید به برگزاری دورههای آموزش نماز  برای پرسنل و کارمندان و خانواده های محترم آنان ، سرکشی و حضور اعضا محترم شورای شهر نجف آباد در نمازهای جماعات مناطق و همایش بزرگ ائمه جماعات شهرداری های کل استان اصفهان در تیر ماه همزمان با ایام ماه محرم‌ در شهر نجف آباد با حضور مشاور محترم رئیس جمهور  و مشاور  وزیر محترم کشور  در امور روحانیت و تجلیل از ائمه جماعات نمونه استان  را از اهم برنامه های ستاد اقامه نماز شهرداری نجف آباد در سال جاری دانست . در پایان ائمه جماعات ضمن بیان نظرات خود با تشکر از خدمات ارزنده شهردار انقلابی جناب آقای مهندس امامی در راستای حمایت از برنامه های ستاد اقامه نماز و دغدغه جدی ایشان در برپایی نماز های جماعت در مناطق و سازمانهای وابسته و بوستان ها از همکاری جناب اقای مهندس خاکسار مدیر عامل محترم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی  بابت همکاری و مساعدت در برپایی نمازهای جماعت و تشکیل جلسات فصلی ائمه جماعات جهت تبادل نظرات تقدیر و تشکر نمودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.