امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جَمعِمان جمع است زیر پرچمت..

استقبال باشکوه و بی نظیر نجف آبادی ها از جشن بزرگ زیر سایه خورشید

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت به مناسبت خجسته میلاد ثامن‌الاحجج، حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) مفتخر به میزبانی از کاروان رضوی و جشن عظیم و مردمی زیر سایه خورشید در پارک کوهستان نجف آباد بودیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد مهندس امامی شهردار نجف آباد ضمن تبریک میلاد امام رئوف و تقدیر و سپاس از استقبال پرشور و حضور چشمگیر مردم ولایتمدار نجف‌آباد در جشن های بزرگ زیر سایه خورشید، به تشریح مهمترین بخش های برگزار شده در این ویژه برنامه پرداخت.
ایران متبرک به وجود و شادمان از میزبانی از قدوم مبارک شاه خراسان امام رضا(ع) است.
شهردار نجف‌آباد در سخنانی ویژه برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری در بزرگداشت دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) در مناطق پنج‌گانه شهری نجف‌آباد را تشریح نمود.
وی تدارک مجموعه جشن‌های نسیم کرامت با شعار جمعمان جمع است زیر پرچمت را ابراز ارادتی شایسته به دین مبین اسلام، شعائر و آیین‌های دینی مذهبی دانست و از حضور علاقمندان و ارادتمندان امام مهربانی‌ها در جشن بزرگ زیر سایه خورشید به عنوان نماد شاخص دینداری جامعه و گردهمایی محبان ائمه اطهار یاد کرد.

هنرنمایی غلامرضا صنعتگر خواننده امام رضایی با موسیقی‌های مرتبط با این میلاد خجسته، دکلمه‌خوانی و اجرای صابر خراسانی با دکلمه‌های دلدادگی به شاه خراسان، ارادت به پدر و مادر به عنوان مهمترین آموزگاران این عاشقی و قطعه ایرانِ متحد زیر سایه امام رضا(ع)، از مهمترین بخش‌های این جشن باشکوه بود امامی ضمن تشریح آن، حضور کاروان خادمین شاه خراسان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) حامل پرچم بارگاه رضوی به عنوان بخش طلایی این جشن بزرگ یاد کرد که  حال و هوایی معنوی و خاطره‌انگیز به فضای جشن و حاضرین بیشمار پارک کوهستان بخشید.
 شهردار نجف آباد اجرای گروه سرود ریحانه النبی(ص)، بخش ویژه کودک توسط حجت الاسلام والمسلمین کاردان پور، نمایش طنز علی قیومی، مسابقه حاضرین با جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدایی شهرداری نجف‌آباد و نورافشانی آسمان پارک کوهستان نجف آباد را از دیگر بخش‌های این ویژه اعلام نمود که به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی اصفهان پخش شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.