امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 93

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه ، فرماندار، شهردار، نماینده مردم شهر در مجلس شورای اسلامی ،شورای اسلامی شهر و مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا آن شورا راس ساعت 7 صبح روز پنج شنبه 29/3/93در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش تشکیل گردید .

در این جلسه به موضوعات مهم آموزشی و تربیتی از جمله کمبود فضاهای فیزیکی آموزشی و تربیتی و قدیمی بودن آنها ،کمبود نیروی انسانی در دوره آموزش ابتدایی ،توضیح طرح منحصر به فرد شهرستان با عنوان"یار مهربان" و همچنین درخواست ایجاد پارک خلاقیت و پارک ترافیک پرداخته شد .

در این جلسه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین کتابچه طرح"یار مهربان "برای ارائه به کمسیون فرهنگی مجلس جهت اجرایی شدن در کل کشور شدند .

همچنین مهندس منتظری شهردار نجف آباد در خصوص ایجاد و آغاز عملیات پارک خلاقیت و پارک ترافیک و طرح کتابخوانی "یار مهربان" اعلام آمادگی و همکاری نمود و مقرر گردید طرح مطالعاتی احداث پارک خلاقیت و ترافیک ،توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام پذیرد .

در ادامه سیروس محمودی فرماندار ویژه شهرستان و همچنین ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ،قول پیگیری و حل مشکلات فضاهای آموزشی و تربیتی شهر و مطرح نمودن با مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان و مدیر کل نوسازی اصفهان را بیان داشتند .

در پایان مهدی ابراهیم مدیر آموزش و پرورش از همکاری و حضور مسئولین و پیگیری موارد مطرح شده توسط مسئولین تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشتند که آموزش و پرورش اختصاص به همه ی مردم و مسئولین داشته و باید در برنامه ها و بهبود شرایط موجود همگی سهیم باشیم .

این جلسه راس ساعت 9:30 صبح به اتمام رسید .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.