امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش

در پی دومین سال مفقود شدن دبیر فرهیخته آموزش و پرورش ،انجام شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان به اتفاق مدیر آموزش و پرورش همزمان با لیالی پر برکت شبهای قدر و به مناسبت دومین سالگرد مفقود شدن حسین توکلی ، همکار فرهیخته و دبیر مجرب ریاضی ، در منزل ایشان حضور و از همسر و فرزندان ایشان دلجویی بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان به اتفاق مدیر آموزش و پرورش همزمان با لیالی پر برکت شبهای قدر و به مناسبت دومین سالگرد مفقود شدن حسین توکلی ، همکار فرهیخته و دبیر مجرب ریاضی ، در منزل ایشان حضور و از همسر و فرزندان ایشان دلجویی بعمل آوردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ،برای سلامتی خانواده همچنین پیدا شدن هر چه سریعتر حسین توکلی دعا و نیز سفارش به صبر و استعانت از درگاه خداوند نمودند .

سپس و در ادامه، در این دیدار تلاوت آیات قرآن مجید و دعا و نیایش و همچنین دعای توسل توسط حاضرین قرائت گردید.

لازم به ذکر است آقای حسین توکلی از تاریخ 25/4/91در حین مراجعه به منزل مفقود گردیده و تاکنون تلاشهای انجام شده برای پیدا کردن آن موثر واقع نشده است که امید است با دعای خیر فرهنگیان و مردم مومن و تلاش مسولین ،خبر مسرت بخشی به خانواده ایشان رسد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.