امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد در سال 1393

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد در سال 1393 در محلّ سالن جلسات زنده یاد پزشکی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد با حضور فرماندار ویژه شهرستان جناب آقای سیروس محمودی ، ریاست محترم شورای شهر جناب آقای پزشکی ، شهردار محترم جناب آقای مسعود منتظری ، تعدادی از منتخبین و معتمدین اولیاء و مدیر محترم آموزش و پرورش نجف آباد جناب آقای مهدی ابراهیم و سایر اعضاء در روز پنجشنبه 1/8/93 رأس ساعت 7 صبح در محلّ سالن جلسات زنده یاد پزشکی این مدیریّت تشکیل گردید.در این جلسه در مورد مباحث زیر بحث و تبادل نظر گردید:

- چگونگی برگزاری برنامه های یوم الله 13 آبان

- بررسی دستورالعمل کیفیّت بخشی مدیریّت مدارس

- بررسی پیشنهاد خرید زمین قرض الحسنه فرهنگیان توسّط قرض الحسنه

- تحلیل آمار قبولی کنکور 93 و برنامه ریزی های لازم جهت سال های آتی و اعلام اسامی رتبه های زیر 1000 کنکور

- گزارش اجرای طرح کتابخوانی "یار مهربان" در دوره ی ابتدایی و نحوه ی تقدیر از 600 نفر برگزیده ی این طرح

در ادامه ی جلسه شهردار محترم از مسئولین آموزش و پرورش جهت اجرای مطلوب طرح "یار مهربان" تشکّر نموده و در تقدیر از برگزیدگان اعلام مساعدت و همکاری نمودند. در پایان رئیس شورای آموزش و پرورش (فرماندار محترم) ضمن جمع بندی مطالب در مورد موضوعات مطرح شده و دعوت از خیّرین در امور مختلف توضیحات لازم را بیان کردند.

 

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.