امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد

مسابقات قرآن و اذان /افتتاح استخر سرپوشیده ولایت در نجف آباد/ حج دانش آموزی

برگزاری مسابقات قرآن و اذان و جشنواره سرود و نمایش در دهه فجر

 به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز دهه فجر ، مسابقات قرآن و اذان در محلّ مسجد جامع و جشنواره های سرود و نمایش دانش آموزی شهرستان نجف آباد در محلّ بنیاد فرهنگی حضرت آیت الله خامنه ای با حضور جناب آقای ابراهیم مدیریّت آموزش وپرورش و جناب آقای حبیب الّهی معاونت پرورشی و سرکار خانم زمانه معاونت محترم آموزش ابتدایی و کارشناس مسئول حراست جناب آقای توکّلی و کارشناس مسئولان محترم آموزش ابتدایی و امورتربیتی و امور اداری در ایام دهه فجر برگزار شد .

در این جشنواره ها تعداد 120 گروه دانش آموزی دختر و 83 گروه دانش آموزی پسر در قالب گروه های سرود و نمایش صحنه ای ، عروسکی و نمایشنامه خوانی  با هم به رقابت پرداختند.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

افتتاح استخر سرپوشیده ولایت در نجف آباد


به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، استخر ولایت در دهه ی مبارک فجر توسّط وزیر راه و شهرسازی جناب آقای مهندس آخوندی و فرماندار و امام جمعه محترم و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح گردید. این مجموعه با مساحت حدود 2800 متر مربّع یکی از بهترین استخرهای استان بوده و امکاناتی نظیر استخر 50 متری مسابقاتی ، دو استخر کودکان ، سونای بخار ، جکوزی ، دو رختکن مجزّا ، سالن بدن سازی ، سالن ماساژ ، سالن ایروبیک ، پارکینگ اختصاصی و جایگاه تماشاچیان و مهمانان ویژه را دارا می باشد.

استفاده از این مجموعه کم نظیر که ویژه دانش آموزان ، فرهنگیان و خانواده های محترمشان و عموم مردم شهرستان می باشد ، انشاءالله پس از تحویل قطعی توسّط اداره کلّ نوسازی مدارس انجام خواهد شد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حج دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، در اسفند ماه تعداد ۹۳ نفر از دانش آموزان دوره متوسّطه دوم به سرزمین وحی اعزام می شوند. تعداد ۷ نفر از این عزیزان از دبیرستان های شاهد امام مهدی(عج) ، امام رضا(ع) ، امام صادق(ع) ، شهید منتظری ، شهید پارسا ، شهید طالبی و شهید احمدی نجف آباد می باشند که با دانش آموزانی از شهرستان تیران و کرون و نطنز و باغبهادران در قالب یک گروه به سرپرستی جناب آقای عبدالحسین شیرزاد عازم این سفر روحانی و معنوی هستند.

 

 

 

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.