امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

"کارگری که کبوتر حرم شد"

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در تاریخ 3/12/1393 دفتر شهردار شاهد تجلیل از کارگر خدوم و زحمت کش شهرداری یوسف تیموری بود.

یوسف تیموری 42 ساله که دارای سه فرزند و ساکن امیرآباد می باشد از نیروهای سخت کوش خدمات شهر است که مدت 4سال است در مناطق 2 و سه شهرداری مشغول فعالیت می باشد.

ساعت کاری او از 4صبح شروع و تا 12ادامه پیدا می کند که معمولاً روزهای تعطیل را نیز شامل می شود.

با اینکه به تازگی موتورش سرقت شده ولی بازهم به موقع سرکار حاضر می شود.جاروزنی خیابان و پیاده رو و یا نظافت جوی آب برایش فرقی ندارد همه را تمیز می کند.

صبح روز بارانی نجف آباد که زباله و آشغال دهنه پل را بسته بود و آب سرریز شده بود تیموری بدون چکمه و دستکش در آن سرمای بامدادی درون جوی آب رفته بود و در حال باز کردن راه آب بود .

این مورد در ساعت 6 صبح از چشم یکی از مدیران شهرداری مخفی نماند و سبب شد ایشان ضمن تقدیر بهمراه خانواده اش مسافران و زائران حرم رضوی شوند تا دعاگوی تمام کارگران خدوم و زحمتکش شهرمان باشند و گوشه ای از زحمات ایشان جبران گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۲ دیدگاه
 
ir
محمدی | ۹ سال پیش
با سلام اولا آقای تیموری موتور نداشته دوما اگر یک خبر می نویسیدبه خاطر بزرگ کردن کار خود اینقدر غلو نکنید و سو ما هنگام رفتن برای صرف صبحانه کسی دستکش کار دست نمی کند چهارما خدا وکیلی در نوشتن خبر صادق باشید و فقط گزارشات و انتخاب کارگر نمونه را از روی رفع تکلیف انجام ندهید و تحقیق و بررسی کافی انجام دهید که بی عدالتی صورت نگیرد
۰
۱
 
 
ir
سلام | ۹ سال پیش
کم نیستند از این دست کارگران زحمت کش ...
شهرداری باید قدر بسیاری دیگر از این کارگران را بداند...
۱
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.