امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

دیدار با مدیریت برق شهرستان

در تاریخ 4/12/1393 جلسه تعاملی فی مابینی مدیریت برق شهرستان نجف آباد و شهرداری نجف آباد در دفتر شهردار نجف آباد برگزار گردید.

در این جلسه جابجای شبکه بلورفجر، اجرای شبکه زمینی بلوار آیت مرکزی، اجرای شبکه روشنایی بلوار سردار صالحی و ... مورد بحث و تبادل نظر واقع شد.زمان تحقق موارد تا پایان سال جاری مقرر گردید که جزء اجرایی ترین و بهترین همکاری فی مابین شهرداری و دستگاههای خدمات رسان سال جاری شهر نجف آباد می باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۳ دیدگاه
 
ir
روشنایی | ۹ سال پیش
با سلام از مدیر برق شهر نجف آباد خواستارم به روشنایی تیر برق انتهای کوچه نرگس واقع در خیابان فردوسی رسیدگی شود بعد از آسفالت این کوچه روشنایی آخرین تیر برق از بین رفته و کوچه بسیار تاریک است. هم چنین روشنایی کوچه های رسالت.
تشکر.
۰
۰
 
 
ir
سلام | ۹ سال پیش
سلام ضمن اینکه موافق با نظر دوست محترم هستم که غلط های املایی بسیاری در خبرهای شما یافت می شود نکته ای هم برای مدیر برق شهر نجف آباد ذکر می کنم که ای کاش غیراز رسیدگی به روشنایی معابر اصلی شهر به روشنایی تیرهای برق در کوچه ها هم توجه شود برای خانم ها رفت و آمد در ابتدای شب و تاریکی شب با وجود بی امنتیی ها بسیار وحشتناک است.
۰
۰
 
 
ir
محمد | ۹ سال پیش
با سلام. نمیدونم نظرها رو میخونید یا نه اما من میگم. حداقل قبل از گذاشتن مطلب در سایت یک بار بخوندیش که انقد غلط نوشتاری و دستوری نداشته باشه: فی مابینی؟؟!!
یک تصویر خبری درست تو این گزارش دیده نشد. یا سوژهه ها محو هستن یا خط دید مشکل داره
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.