امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده انتظامی استان اصفهان در آیین بازگشایی کلانتری 13 امیرآباد نجف‌آباد:

نیروی انتظامی مدافع اصلی امنیت کنونی کشور است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:‌ امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدا است و این برای نیروی انتظامی مایه‌ افتخار است که مدافع و مجری این امنیت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، عبدالرضا آقاخانی در آیین بازگشایی کلانتری 13 امیرآباد نجف‌آباد که با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، مردم باید امنیت را در تمام امور خود احساس کنند بازگشایی این کلانتری اقدامی در این راستا است.

وی بازگشایی کلانتری 13 امیرآباد را بعد از وقفه چندین ساله نمونه بارز تحقق بخشیدن به شعار سال جاری دانست و افزود:‌ این مهم با پیگیری‌های مکرر فرماندهی انتظامی شهرستان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از خواسته‌های بر حق مردم این منطقه را راه‌اندازی مجدد کلانتری 13 امیر‌آباد عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز مبرم این منطقه در راستای ایجاد و حفظ امنیت در همه زمینه‌های اجتماعی، روانی، شهری و جاده‌ای و لزوم حفظ اقتدار پلیس، این اقدام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نجف‌آباد 2هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است،‌ اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست و این برای نیروی انتظامی مایه‌ افتخار است که مدافع و مجری این امنیت است.

آقاخانی در پایان این مراسم طی حکمی سروان عبدالرضا سورانی را به سمت ریاست کلانتری 13 امیرآباد شهرستان نجف‌آباد منصوب کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.