امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش سایت شبکه بهداشت و درمان نجف آباد

اخبار کوتاه از حوزه سلامت

آغاز سرشماری طرح پزشک خانواده شهرهای ۲۰ تا ۵۰ هزار و ۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر

در استای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، سرشماری طرح پزشک خانواده شهرهای ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر شهرستان نجف آباد از روز ۱۵ شهریور ماه در شهرهای گلدشت ، گلشهر و قلعه سفید آغاز گردید.در اين طرح ماموران سرشماري با مراجعه خانه به خانه، اطلاعات اجتماعي و بعد خانوار، سن، تحصيلات، پايه بيمه و ديگر موارد مورد نياز را در فرمهای مربوطه ثبت می نمایند.گفتنی است طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با هدف افزایش سطح سلامت جمعیت، افزایش عادلانه دسترسی به خدمات سلامت، بهبود کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.لازم به ذکر است انجام سرشماری شهر های نجف آباد،یزدانشهر، امیرآباد و ویلاشهر نیز تا پایان هفته آغاز می گردد.

برگزاری جلسه آموزشی داوطلبان افاغنه

به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت جمعیت افاغنه شهرستان و کاهش بار بیماریها در ادامه برنامه های آموزشی ماهیانه جهت داوطلبان سلامت( افاغنه شهرستان)واحد مشارکت مردمی شبکه بهداشت نجف آباد در تاریخ ۹۴/۶/۱۲با هماهنگی واحدآموزش سلامت جلسه آموزشی ویژه ۴۵ نفر از داوطلبان سلامت در سالن ابن سینا برگزار نمود .

در این جلسه آقای چمی کارشناس مسئول آموزش سلامت در خصوص مهارتهای ارتباطی ­- بیماری ایدز و راههای پیشگیری از آن صحبت نموده و به سوالات حاضرین پاسخ دادند و پمفلتهای آموزشی مربوطه نیز توزیع گردید.

معدوم سازی ۱۵۰کیلوگرم شیر فاسد در یک واحد تولیدی لبنیات

 

در تاریخ ۹۴/۰۶/۱۵ضمن بازدید بهداشتی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نجف آباد از یک واحد تولیدی لبنیات در شهرستان ضمن کشف و معدوم سازی بیش از ۱۵۰کیلو گرم شیر فاسد پرونده واحد مذکور به مراجع قانونی ارجاع گردید.

معدوم کردن بیش از یک تن مرغ منجمد تاریخ گذشته از یکی از کارخانه های شهرستان

پیرو بازدید کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان نجف آباد از یکی از کارخانه های شهرستان وکشف بیش از یک تن مرغ منجمد تاریخ گذشته  وفاسد ضمن هماهنگی وحضور نماینده اداره دامپزشکی در تاریخ ۹۴/۶/۱۲محموله مذکور معدوم گردید وپرونده جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام میباشد.



کشف ومعدوم نمودن بیش از ۱۰۰کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد بسته بندی وتوزیع پروتیئنی

در پی بازدید کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان نجف آباد از یک واحد بسته بندی وتوزیع مواد پروتیئنی حدود۱۰۰کیلوگرم گوشت فاسد با همکاری دامپزشکی توقیف ومعدوم و با متصدی مربوطه طبق قانون برخورد گردید.

 
 
 
 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.