امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

یک سخنرانی کاملا مردانه و مثبت 18 در شهروند

در سیزدهمین جلسه از سلسه نشست های زندگی به سبک بهشت، حجت الاسلام دهنوی این بار با موضوعی متفاوت برای مردان متاهل بالاتر از هجده سال از ساعت نوزده پنجشنبه در سالن شهروند با محوریت "بررسی اخلاق جنسی در زندگی مشترک" سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با توجه به سهم بالای سوالات با موضوع مسائل جنسی در جلسات قبلی سخنرانی حجت الاسلام دهنوی،طبق برنامه ریزی صورت گرفته این جلسه با عنوان "هنر عشق بازی" به صورت اختصاص بدین موضوع اختصاص پیدا کرده و قرار است یک هفته بعد نیز از ساعت 8 و نیم صبح تا دوازده، خانم دکتر قادری همین بحث را ویژه خانم های متاهل در چهاردهمین جلسه از سلسله نشست های زندگی به سبک بهشت واکاوی کند.
لازم به ذکر است که برای شرکت در این مراسم علاوه بر داشتن سن هجده سال تمام و متاهل بودن، ارائه اصل شناسنامه در زمان ثبت نام در کتابخانه های شهرداری و سازمان فرهنگی و تفریحی به عنوان مجری برنامه الزامی است و علاقه مندان تنها امروز را برای انجام این کار فرصت دارند.
لازم به ذکر است که در برآورد صورت گرفته از یکی از جلسات سخنرانی حجت الاسلام دهنوی که پیش از این در قالب نشست های زندگی به سبک بهشت توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری برگزار شد، 13 درصد سوالات مردمی مطرح شده در حوزه انحرافات جنسی همسران، دوازده درصد بد بینی و بی اعتمادی همسران و 11 درصد نیز به بحث بد رفتاری در برخورد با همسر اختصاص پیدا کرده بود که این موضوع، ضرورت برگزاری چنین جلسه ای را بیش از پیش نشان می دهد.
در این آمار گیری موضوعاتی مانند بد دهنی،عدم احترام به خانواده همسر،حساسیت زنان در توجه بیش از حد شوهر به خانواده خود، نبود صمیمیت و محبت بین همسران،رعایت نکردن احکام دین توسط یکی از همسران،عدم تاثیر مشاوره و راهنمایی در تغییر رفتار،ازدواج جوانان و مشکلات خاص آن،تربیت فرزند،رعایت موازین شرعی در پوشش ظاهری و مشکلات دوران عقد دیگر مسائل شاخص مطرح شده در سوالات مردمی را تشکیل میدادند.
اعتیاد همسران و چگونگی رفتار با همسر معتاد،حساسیت بیش از حد روی ظاهر، موضوع اختلاف سنی در ازدواج،مشورت با همسر،رابطه والدین با فرزندان جوان،تجسس در زندگی خصوصی،اشتغال زنان،اختلافات فرهنگی زوجین و رفتار با فرزندان طلاق دیگر مسائل طرح شده مردم در چنین جلساتی را تشکیل می دهند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.