امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رییس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد

برای 250 مددجو در نجف آباد اشتغال ایجادشده است

رییس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباددرگفت وگوبا اصفهان امروز به موضوع توانمند سازی و اشتغال معلولان و مددجویان اداره بهزیستی نجف آباد اشاره کرد و اظهارداشت: در این زمینه سعی شده با رایزنی و هماهنگی صنایع و واحد های تولیدی خدماتی شهرستان نسبت به معرفی به کار و اشتغال این عزیزان اقدام گردد.

سید رسول اسماعیلیان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 250 نفر از این طریق جذب بازار کار و برای آنها اشتغال ایجاد شده است. وی تصریح کرد:اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی به دو روش انجام می شود که در روش اول مددجویانی که دارای مدرک فنی حرفه ای و پروانه کسب می باشند با معرفی به بانک مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغال دریافت می کنند.وی اضافه کرد: در روش دوم به کارفرمایانی که نسبت به اشتغال مددجویان اقدام کند علاوه برپرداخت تسهیلات کارفرمایی به ازای هرمددجو 150 میلیون ریال، هزینه بیمه سهم کارفرمای آن مددجویان نیز توسط اداره بهزیستی پرداخت می شود.

رییس داره بهزیستی شهرستان نجف آباد به برگزاری پنجمین همایش با موضوع نحوه رفتار با کودکان پرجنب وجوش و با تحرک اشاره کرد و اظهار داشت:این همایش دوشنبه 18آبان ماه جاری با هدف آگاه سازی والدین با فعالیت ها و عملکرد کودکان به ویژه کودکان با تحرک و پرجنب وجوش در مجموعه سالن های شهروند نجف آباد برگزار می شود.

وی افزود:در برگزاری این همایش که اولیا دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان حضور دارند ،ادارات بهزیستی ،آموزش و پرورش و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد با مجتمع خدمات بهزیستی امام علی(ع)نجف آباد همکاری دارند ورییس گروه روانشناسی دانشگاه اصفهان سخنرانی می کند.

سید رسول اسماعیلیان در پایان به آمار خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان نجف آباد اشاره و خاطر نشان کرد:در حال حاضر7هزار معلول و3هزار خانواده از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.وی افزود:این افراد اغلب زنان سرپرست خانوار،معلولین اعصاب و روان،جسمی حرکتی،ذهنی،بینایی و شنوایی هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.