امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هیات ارزیابی دانشکده های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشكده پرستاري و مامايي واحد نجف آباد فراتر از حد انتظار است

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد، هیات ارزیابی دانشکده های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد بازدید کرد. این هیات که متشکل از دکتر فریبا طالقانی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو بورد پرستاری ایران، دکتر علیمحمدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،دكتر حيدرعلي عابدي عضو شوراي راهبردي پرستاري سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و مهندس ذکریا مرادی کارشناس و هماهنگ کننده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود، دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد را از جنبه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فضای فیزیکی، آزمایشگاهها، سالن آموزش مهارتهای بالینی و وضعیت اعضای هیات علمی مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

دکتر عابدی درپایان این بازدیدگفت :گروه ارزشيابي و برنامه ريزي پرستاري معاونت آموزش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي به صورت دوره اي از همه دانشكده هاي پرستاري و مامايي کشور بازديد مي كنند تا موقعيت آنها را براي ادامه برنامه هاي آموزشي مورد بررسي قرار دهند.

در همين راستا امكانات آموزشي _ پژوهشي ، توانايي مدرسين، قدرت برنامه ريزي و امكانات رفاهي واحد نجف آباد را به دقت مورد بررسي قرار داديم و از نزديك با بخش هاي مختلف دانشكده آشنا شديم
عابدي نتيجه بررسي ها از دانشکده پرستاری و مامای واحد نجف آباد را عالي توصيف كرد و افزود : در بخش آموزش باليني امكانات و تجهيزاتي كه در اين دانشكده مشاهده كرديم كم نظير و فرا تر از حد انتظار ما بود. همچنين فضاي آموزشي اين دانشكده در حد مطلوب و حتي بيشتر از آن بود و بايد از اين نظر به رياست دانشگاه نجف آباد و دانشكده پرستاري و مامايي تبريك بگويم .

فعاليت اعضاي هيات علمي دانشكده هم از سطح خوبي برخوردار است و بايد اين نكته را هم اضافه كنم كه دانشجوها نيز در زمينه هاي مختلف رضايت كامل داشتند. مجموع اين موارد نشان مي دهد كه در اين دانشكده به كوچك ترين موارد هم توجه مي شود ضمن اينكه در سطح برنامه ريزي هاي كلان دانشكده هم رد پاي مديريت صحيح و كارآمد را مي توان به خوبي مشاهده كرد.


وي همچنين با اشاره به برخي ايرادات جزيي خاطر نشان كرد: در زمينه تعداد اعضاي هيات علمي نواقصي وجود دارد كه حتم دارم در آينده اي نزديك شاهد برطرف شدن آن خواهيم بود. همچنين در بحث مربي هاي باليني به خاطر اشكالاتي كه در سيستم مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص پرداخت حق الزحمه ها وجود دارد كم كاري هايي مشاهده شد كه انشا الله اين مورد هم برطرف مي شود. در مجموع آنچه كه مسلم و محسوس است تلاش بسيار خوب مديريت و ديگر كاركنان دانشكده پرستاري و مامايي واحد نجف آباد مي باشد كه قابل تقدير و ستايش است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.