امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
در جشنواره هنر و ادبیات دینی بدست آمد

درخشش دانشجویان و استادان واحد نجف آباد

9 نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مقام های برتر جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، در مرحله کشوری جشنواره هنر و ادبیات دینی که به میزباتی واحد تبریز و تولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید، استادان و دانشجویان واحد نجف آباد در بخش های مختلف حائز بیشترین رتبه برتر این جشنواره شدند.
در بخش استادان این جشنواره، زهرا فنایی استادیار دانشکده هنر ،معماری و شهرسازی واحد نجف آباد در رشته نقاشی مقام سوم و مینا جعفر پیشه در رشته عکس مقام دوم جشنواره مذکور را کسب کردند.
همچنین هفت نفر از دانشجویان واحد نجف آباد در رشته های فیلمنامه نویسی،نقاشی خط، مشبک ، معرق و پویا نمایی مقام های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.
حمیدرضا برخوردار در رشته فیلمنامه نویسی مقام دوم ، زهرا فاضل در رشته نقاشی خط مقام دوم ،الهام رحیمیان در رشته نقاشی خط مقام سوم ، حسن جعفری در رشته مشبک مقام اول، محمد مصدق فر در رشته مشبک مقام سوم، مصطفی مصدق فر در رشته معرق مقام دوم و علی لطفی در رشته پویا نمایی رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره برنامه ریزی و پژوهش های فرهنگی و دبیر کانون قرآن و عترت واحد نجف آباد در مورد این رویداد فرهنگی و مذهبی گفت: بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن وعترت استادان، دانشجویان وکارکنان واحدهای دانشگاهی و مراكز آموزشی دانشگاه آزاداسلامی سراسر كشور، طبق آیین نامه جامعی که درشهریور ماه1393 توسط دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به دبیرخانه هیأت امنای استانی و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد، با تولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سه مرحله درون واحدی، استانی و کشوری برگزار گردید.
به گفته ناصر یزدانی بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن وعترت درسه بخش پژوهشی( نرم افزار و وبلاگ، پایان نامه و مقالات قرآنی)، ادبیات دینی( داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی، شعر، پویا نمایی، فیلم کوتاه ، طراحی، عکس و نماهنگ) و آثار هنری( خط شکسته نستعلیق ، نسخ، ثلث ، نستعلیق ، سیاه قلم ، نقاشی ونقاشی خط، قالی بافی، مشبک، معرق، نگارگری و منبت) برگزارشد.
وی افزود: در فراخوان اولیه این جشنواره در واحد های دانشگاهی سراسر کشور 12هزار نفر دانشجو ثبت نام نمودند، 8هزار اثر پس از پالایش و ارزیابی اولیه در دبیرخانه مرکزی برای راه یابی به بخش مسابقه مورد پذیرش قرار گرفت و تعداد 137 اثر شامل (72 اثر دانشجو، 38 اثراستاد و 27 اثر كارمند) از بین واحدها ،مراكز و آموزشكده های سما نیز به مرحله كشوری راه یافته و به عنوان برگزیده کشوری جشنواره از سوی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند. این جشنواره قرآنی که در 54 رشته در بخش های کتبی، شفاهی و هنری و ادبیات دینی و پژوهشی ودر سه گروه استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد، از سال 1372 پایه گذاری شده است،و بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن وعترت استادان، دانشجویان وکارکنان واحدهای دانشگاهی و مراكز آموزشی دانشگاه آزاداسلامی سراسر كشور به همراه نمایشگاه137 اثر برگزیده كشوری، امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.