امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد

اخبار حوزه سلامت_کشفیات_آبانماه

کشف و توقیف شیر خشک و نشاسته و چربی گیاهی غیر مجاز در 3 واحد تولید و عرضه فرآورده های لبنی سنتی توسط گروه مهندسی بهداشت محیط نجف آباد
در پی بازدید گروه مهندسی بهداشت محیط نجف آباد به اتفاق کارشناسان معاونت غذا و دارو شبکه ،از3 واحد تولید و عرضه فرآورده های لبنی سنتی در سطح شهرستان مقدار زیادی شیر خشک ،روغن گیاهی،نشاسته،پایدار کننده و کشک خشکی که در شرایط غیر بهداشتی تهیه شده بود کشف و توقیف گردید.
لازم به ذکر است واحد های صنفی تولید و عرضه فرآورده های لبنی سنتی به هیچ عنوان حق استفاده از اقلام فوق الذکر را جهت تولید ماست و لبنیات سنتی و بومی ندارند . لازم به ذکر است پرونده دو واحد صنفی جهت برخورد قانونی لازم به مراجع قضائی ذیصلاح ارجاع گردید.

کشف و توقیف بیش از یک تن آبلیموی تقلبی توسط گروه مهندسی بهداشت محیط نجف آباد
در بازدید مشترک گروه مهندسی بهداشت محیط نجف آباد همراه با بازرسان اتاق اصناف از یک واحد عمده فروشی مواد غذائی بیش از یک تن آبلیموی تقلبی حاوی رنگ مصنوعی و دیگر افزودنی های غیر مجازکشف و ضبط گردید.
در این بازدید پس از نمونه برداری از آبلیموی موجود در واحد صنفی مذکور و انجام آزمایش مشخص گردید محتویات بطری های عرضه شده توسط وی آبلیموی تقلبی و رنگ مصنوعی بوده است.پس از توقیف کل محموله پرونده وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

توقیف و جمع آوری بالغ بر ۵ تن دارو و لوازم غیر مجاز آرایشی بهداشتی

معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد اقدام به توقیف و جمع آوری بالغ بر ۵ تن دارو و لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ گذشته و غیر مجاز از داروخانه ها، عطاریها و فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی نمود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.