امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

بهره برداری از ششمین تالار اجتماعات واحد نجف آباد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با حضور هیات رئیسه واحد، اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی و جمعی از دانشجویان تالار اجتماعات دانشکده علوم انسانی واحد نجف آباد به بهره برداری رسید.
دکتر امیری رئیس واحد نجف آباد در آیین افتتاح این تالار گفت: از سال گذشته برنامه کیفی سازی و تامین فضای فیزیکی مورد نیاز استادان را در دستور کار قرار دادیم و بر همین اساس به حوزه معاونت عمرانی واحد ماموریت داده شد با بررسی و مطالعه فنی نسبت به تامین اتاق اختصاصی برای هرکدام از اعضای هیات علمی همه دانشکده ها اقدام نماید. و بر همین اساس تاکنون در دانشکده های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مواد و دانشکده فنی و مهندسی برای تمام استادان اتاق اختصاصی تامین شده است و استادان می توانند با داشتن یک فضای اختصاصی و با فراغ بال و در آرامش به انجام کارهای پژوهشی و یا راهنمایی دانشجویان بپردازند.


در ادامه این نشست که با پرسش و پاسخ دانشجویان دانشکده علوم انسانی همراه شد، یکی از دانشجویان با اشاره به شبهه افکنی های برخی رسانه ها در مورد وضعیت رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر امیری خواستار توضیح شدند که دکتر امیری هم با توضیح روند و روال درخواست تصویب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی از مرحله درخواست دانشگاه متقاضی تا درج در دفترچه کنکور و پذیرش دانشجو برای دانشجویان توضیحات کاملی را ارائه نمودند. علاوه بر این برخی دیگر از دانشجویان نسبت به عملکرد نه چندان قوی دانشکده در حوزه تحقیقات و پژوهش مباحثی را مطرح کرده و خواستار تحرک و پویایی بیشتر در این زمینه بودند که رئیس واحد نجف آباد با درست و به حق دانستن خواسته های آنها، مسئولین دانشکده را به فعالیت بیشتر در این زمینه ها فراخواند.
لازم به ذکر است که تالار اجتماعات دانشکده علوم انسانی واحد نجف آباد با ظرفیت 200 نفر و با هزینه ای معادل دو میلیارد ریال تجهیز و در اختیار دانشجویان و دانشکده قرار گرفته است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.