امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد

اهداء حدود ۳ تن دارو و تجهیزات پزشکی توسط داروسازان شهر نجف آباد/تشکیل جلسه کارگروه فرعی سلامت و امنیت غذائی شهرستان نجف آباد

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی جمعی از داروسازان شهرستان نجف آباد در اقدامی بی نظیر در کشور حدود ۳ تن دارو و تجهیزات پزشکی به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون ریال جهت خدمت رسانی داروئی و درمانی به زائران و استفاده در درمانگاه احداثی شبکه بهداشت و درمان نجف آباد در مسیر نجف – کربلا اهداء نمودند.

تشکیل جلسه کارگروه فرعی سلامت و امنیت غذائی شهرستان نجف آباد با حضور مدیریت،معاونت بهداشتی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه ریاست اتاق اصناف و اتحادیه های مختلف در محل اتاق اصناف
در روز دوشنبه 94/9/2در پی هماهنگی های قبلی با ریاست محترم اتاق اصناف شهرستان و دعوت از مسئولین کلیه اتحادیه های اصناف مرتبط با مواد خوردنی ،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی در محل اتاق اصناف برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه آقای مهندس کاظمی ضمن خوش آمد گوئی به حضار اهمیت تشکیل این جلسه را بیان داشتند.در ادامه آقای دکتر گله داری با تاکید چند باره بر شعار سازمان بهداشت جهانی در سال2015 با عنوان"امنیت غذائی از مزرعه تا سفره"هدف از تشکیل این جلسه و لزوم ارتباط و تعامل حد اکثری بین شبکه بهداشت و اصناف مختلف و ادارت ذیربط در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی به منظور بهبود وضعیت سلامت غذائی جامعه را بیان داشتند. در پی آن مسئولین بهداشت محیط و اتحادیه های مختلف به بیان دقدقه های خود پرداختند . در پایان نیز مقرر گردید این جلسه از این پس در اولین دوشنبه هر ماه و با حضور کلیه اعضا تشکیل گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.