امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قائم مقام شهردار و معاون اداری و مالی شهردار نجف آباد:

کتابداری یکی از با ارزش ترین امور در مدیریت شهری است

به مناسبت هفته کتاب، جلسه تجلیل از کتابداران شهرداری نجف آباد  با حضور محمد مغزی, قائم مقام شهردار و مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد در باغ بانوان این شهر برگزار شد.


محمد مغزی قائم مقام شهردار، کتابداری را یکی از ارزشمندترین امور دانست و با اشاره به پیگیری های انجام شده جهت رفع مشکلات در کتابخانه های سطح شهر، برای ارتقاء کتابخانه ها و مطرح شدن نجف آباد به عنوان کتابداری برتر و نمونه ابراز امیدواری نمود.

ایشان در ادامه افزود امیدوارم در این هفته که اذهان عمومی و تمرکز رسانه‌ها، بیش از پیش، متوجه کتاب، کتابخانه و کتابخوانی است، بتوانیم بخشی از فعالیت‌های دلسوزانه و متعهدانه‌ همکاران خدوم‌مان در کتابخانه‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری را تبیین کرده و زمینه‌ قرابت هر چه بیشتر عامه‌ مردم با کتاب، میراث ماندگار بشر را فراهم کنیم.
در این جلسه مشرفی مدیر عامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد نیز با اشاره به اینکه نزدیک 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه های سطح شهر وجود دارد، تعداد کتابداران فعال را  15 نفر بر شمرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی نبود کتابخانه در برخی از مناطق شهر می باشد که امیدواریم مسئولین جهت رفع این مشکل اقداماتی صورت دهند.

در ابتدای جلسه دکتر اکرامیان و سرکار خانم خسروی از اعضای شورای اسلامی شهر سخنرانی نمودند ؛ دکتر اکرامیان از مسئولین باغ بانوان خواست شرایطی را فراهم نمایند تا برای مادران و فرزندانشان برنامه داشته باشند بدین صورت که با اجرای برنامه های خلاقانه شرایط را برای جذب کودکان به کتاب و کتابخوانی در کنار استفاده مادران از فضای ورزشی پیرامون فراهم نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.