امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
اصفهان / خبرگزاری صدا و سیما/سیاسی

تشييع پيکر شهيد نيروي انتظامي، امروز درنجف آباد و چادگان/دستگيري سارقان کارخانه ريسندگي و بافندگي دهق نجف آباد

تشييع پيکر شهيد نيروي انتظامي، امروز درنجف آباد و چادگان

پیکر شهید نیروی انتظامی نجف آباد که در حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان شهید شده، امروز در نجف آباد تشییع و در زادگاهش چادگان به خاک سپرده می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: استوار دوم شهید مهدی حاجی عرب از نیروهای این فرماندهی، 18آذرماه بر اثر انفجار تله انفجاری در مناطق کوهستانی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
در حادثه تروریستی  در نیکشهر سیستان و بلوچستان، ابتدا تعدادی از تروریست‌ها با حمله به پاسگاه انتظامی کهیر، یک تن از سربازان نیروی انتظامی را مجروح کردند.

در ادامه خودروی یگان تکاوری که در حال انتقال این مجروح به مرکز درمانی بود در تله انفجاری تروریست‌ها گرفتار شد و متأسفانه دو نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

پس از این حادثه خودروی دیگری که برای امدادرسانی به یگان تکاور عازم منطقه شده بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت اما خوشبختانه این حمله تلفاتی نداشت.

سرهنگ علی جعفر نژاد افزود : پیکر این شهید والا مقام پس از تشییع در نجف آباد به زادگاهش چادگان منتقل و بعد از نمازجمعه در این شهر تشییع و به خاک سپرده می شود .

دستگيري سارقان کارخانه ريسندگي و بافندگي دهق نجف آباد

دو سارق کارخانه ریسندگی و بافندگی دهق نجف آباد شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: متهمان در بازجویی‌ها به 200 میلیون ریال سرقت از اموال کارخانه اعتراف کردند.
سرهنگ علی جعفری نژاد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی به کارخانه داران توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت، کارخانه خود را به سامانه‌های امنیتی و حفاظتی مجهز کنند .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.